رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهرداری هزینه سنگینی برای نگهداری آرامستان ها می‌پردازد و اگر هزینه کفن و دفن نیز افزایش یابد باز هم شهرداری باید یارانه بپردازد از این رو امروز در شورا لایحه افزایش بهای خدمات برای قبور خانوادگی و آلاچیقی بررسی می‌شود.

بررسی لایحه افزایش خدمات قبور خانوادگی و آلاچیقی در شورای اسلامی شمهد

به گزارش قدس آنلاین، حسن موحدیان روز دوشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: در حال حاضر شهرداری هزینه سنگینی برای نگهداری آرامستانها می‌پردازد و اگر هزینه کفن و دفن نیز افزایش یابد باز هم شهرداری باید یارانه بپردازد از این رو امروز در شورا لایحه افزایش بهای خدمات برای قبور خانوادگی و آلاچیقی بررسی می‌شود.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد همچنین ضمن تبریک هفته دولت، این مناسبت را فرصتی برای پاسداشت خدمات شهیدان رجایی و باهنر دانست و ادامه داد: این دو شهید سرمایه‌های بزرگی بودند که نظام و انقلاب از دست داد.
موحدیان گفت: دولتها مدیون خون مطهر این شهدا هستند و این دو شهید بزرگوار الگوی سرآمد برای همه دولتها در اخلاص و خدمت بی منت بودند و با این اخلاص خاری در چشم دشمنان و استعمار شدند.
او افزود: امیدواریم امروز نیز دولت به معنای واقعی با استعمار جهانی و دشمنان انقلاب مبارزه کند و شورای شهر مشهد نیز آماده همکاری با دولت در پیشبرد اهداف است.
رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: فرهنگ جهاد همواره در کشور جاری است و نمونه آن کادر درمان هستند و روز پزشک نیز بهانه ای برای قدردانی از این جامعه خدوم است و هر زمان که امکان داشته باشد باید از این تلاشها قدردانی شود.

موحدیان افزود: شورای شهر و مدیریت شهری به منظور کمک به کادر درمان در حال آماده‌سازی نمایشگاه بین‌المللی است تا آن را برای واکسیناسیون کرونا  و یا بستری موقت بیماران کرونایی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهد همچنین هفته گذشته بلواری در مشهد به نام شهدای مدافع سلامت نامگذاری شد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها