مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از آنجایی که استقبال از واکسیناسیون در مناطق حاشیه‌ شهری کمتر است، در حال حاضر به صورت رسمی در تمام مناطق شهری واکسیناسیون گروه سنی ۱۳۵۵ و قبل از آن انجام می‌گیرد اما در مناطق حاشیه شهر متولدین ۱۳۶۰ و قبل از آن واکسینه می‌شوند.

واکسیناسیون افراد ۴۰ سال بالا در حاشیه شهر مشهد/فعال بودن مراکز در روزهای تعطیل

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا رحیمی  بیان کرد: ضریب نفوذ واکسیناسیون در مراکز حاشیه شهر کمتر است و مردم کمتر برای واکسیناسیون مراجعه می‌کنند؛ به‌ همین دلیل در حال حاضر روند واکسیناسیون در حاشیه‌ شهر کمی متفاوت با مراکز شهری است.

وی با بیان اینکه تمام افراد بالای ۴۰سال ساکن در این مناطق حاشیه شهر واجد دریافت واکسن هستند، گفت: این افراد می‌توانند همه‌روزه با مراجعه به نزدیکترین پایگاه واکسیناسیون در یکی از مناطق سیدی، التیمور، گلشهر، رباط طرق، توس، شهرک مهرگان، رسالت و امام هادی(ع) واکسن خود را دریافت کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا برخی از مراکز واکسیناسیون در آخر هفته‌ها که مردم شرایط بهتری برای مراجعه دارند، تعطیل است، گفت: واکسیناسیون در آخر هفته‌ها و روزهای تعطیل مثل روزهای دیگر و روال سابق انجام می‌گیرد. هیچ تغییری در ساعات کاری مراکز حتی در روزهای تعطیل وجود ندارد. اگر برخی مراکز آخر هفته‌ها تعطیل هستند، به دلیل نداشتن واکسن است. فقط در صورتی که مرکزی واکسن تمام کرده‌ باشد، تعطیل می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها