وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه دولت با همه توان در حال تلاش برای واکسیناسیون حداکثری است، تصریح کرد: از هفته آینده شاهد توزیع گسترده واکسن در استان‌ها خواهیم بود.

همه تلاش دولت واکسیناسیون حداکثری است/توزیع گسترده واکسن از هفته آینده

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه دولت با همه توان در حال تلاش برای واکسیناسیون حداکثری است، تصریح کرد: از هفته آینده شاهد توزیع گسترده واکسن در استان‌ها خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و سلامت ایرنا، بهرام عین اللهی روز سه شنبه در جمع روسای دانشگاه ها ی علوم پزشکی با بیان اینکه هیچ بیمار کرونا نباید از بیمارستان بدون درمان خارج شود و باید همه امکانات برای مدیریت بیماری بسیج شوند، گفت: روسای لزوم پزشکی سرکشی از بیمارستان ها را در برنامه های خود قرار دهند. همه ما خدمتگزاری مردم هستیم و باید این مسله توسط مردم در عرصه مشاهده شود.

وی اظهار داست: مردم عزیز پای کار هستند، حماسه های دفاع مقدس و حرکت ها نشان از آمادگی برای کمک مردم است زیرا اداره بیماری کرونا فقط برای وزارت بهداشت نیست بلکه باید از همه امکانات استفاده کرد.

عین اللهی تاکید کرد: دولت با همه توان در حال تلاش برای واکسیناسیون حداکثری است؛ از مردم خواهش می کنیم برای این موضوع کمک و همراهی کنند.

وی افزود: همزمان با افزایش ورود و تولید واکنس در کشور سرعت واکسیناسیون افزایش پیدا خواهد کرد و تلاش می کنیم مراکز مربوط به این بخش گسترش پیدا کنند.

وزیر بهداشت گفت: از هفته آینده شاهد توزیع گسترده واکسن در استان ها خواهیم بود.

عین اللهی تصریح کرد: دارو باید به موقع و به مقدار لازم تجویز شود و کمیته هایی در این خصوص تشکیل و برنامه ریزی خواهند کرد.

چرایی افزایش مرگ و میرها بررسی شود

وی گفت: کمیته های علمی در استان ها چرایی افزایش مرگ و میرها را بررسی و مورد آمایش قرار دهند و اولویت اولویت ما در وزارت بهداشت، بهداشت است و توجه به شبکه های بهداشت در سطح روستایی و شهری از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: پرسنل بهداشتی به هیج وجه نباید جابجا شوند، برنامه پزشک خانواده در همه دانشگاه ها به صورت پایلوت اجرا شود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها