سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: امسال همه وضعیت تیممان را می‌دانند و انتظارات از تیم هم براساس موجودیت است.

کمالوند: انتظارات باید طبق موجودیت تراکتور باشد

به گزارش قدس آنلاین، فراز کمالوند درباره آخرین وضعیت تیم تراکتور اظهار داشت: فردا شب برای برگزاری دو دیدار دوستانه با پرسپولیس به تهران می‌آییم. به هر صورت خودم را یک تراکتوری چند آتشه می‌دانم و به دلیل سبقه‌ای که در این  تیم دارم، زحماتی که برایش کشیده‌ام و خون دل‌هایی که در تراکتور خورده‌ام حاضر نیستیم به هیچ قیمتی برای این تیم مشکل ایجاد شود. به همین دلیل در روزهایی که کارش سخت است، وظیفه داریم نهایت توان خود را بگذاریم و این کار را هم انجام می‌دهیم. امیدوارم در آینده‌ای نه چندان دور مشکلات باشگاه حل شود.

وی درباره احتمال باز شدن پنجره نقل و انتقالات اشگاه تراکتور، توضیح داد: خیلی امیدوار هستیم این پنجره باز شود تا بتوانیم بازیکنانی که می خواهیم جذب کنیم. هرچند بازیکنان زیادی از تیم ما رفته‌اند اما همچنان شرایط جذب بازیکن وجود دارد و می‌توان بازیکنان باکیفیت به خدمت گرفت. 

سرمربی تراکتور درخصوص نگرانی هواداران از به شرایط مطلوب نرسیدن این تیم تا بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر عربستان توضیح داد: تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم. پس از برگزاری بازی دوستانه با نود ارومیه می‌خواهیم دو دیدار هم با پرسپولیس انجام بدهیم. همه شرایط ما را درک می‌کنند  و می‌دانند بسیاری از نفرات خود را از دست داده‌ایم اما تعدادی جوان خوب هم داریم که ان‌شاءالله با همین جوان ها بتوانیم بازی آبرومندانه ای مقابل النصر انجام بدهیم. 

کمالوند درباره جذب بازیکنان جدید در باشگاه تراکتور، گفت:‌ بیشتر دنبال باز شدن پنجره نقل و انتقالات هستیم تا خیال‌مان از این موضوع راحت شود و پس از آن سراغ جذب بازیکنان جدید برویم. امیدوارم بتوانیم در هفته آینده با رقم خوردن این اتفاق بازیکنان جدیدی را معرفی کنیم. 

وی درمورد آخرین وضعیت پرونده استوکس گفت: ان‌شاءالله زنوزی این پرونده را حل می‌کند و پنجره تراکتور قطعا باز می‌شود.

سرمربی تیم تراکتور درباره مباحث مطرح‌شده نسبت به احتمال حضور مهدی کیانی در این تیم، توضیح داد: کیانی بازیکن مس رفسنجان است و با بازیکن دارای قرارداد با باشگاهی دیگر مذاکره نمی‌شویم زیرا کار درستی نیست. با باشگاه مس هم صحبتی نکردیم.

کمالوند درمورد برنامه تیم تراکتور برای سفر به قطر، پاسخ داد: پس از برگزاری دو دیدار دوستانه خود را آماده این سفر می‌کنیم. باید بیست شهریور در قطر باشیم و به همین دلیل نوزدهم عازم این کشور می‌شویم. 

وی درباره انتقادهای مطرح‌شده از وضعیت مدیریتی باشگاه تراکتور، گفت: امسال همه وضعیت تراکتور را می‌دانند و انتظارات هم باید براساس موجودیت باشد. قول می‌دهم جایگاه آبرومندی برای این تیم به دست بیاوریم. یادمان باشد تراکتور با تمام بازیکنان نامداری که در ۳-۲ سال اخیر داشته، رتبه‌اش چهارم یا پنجم بوده است. امسال که هیچ ستاره‌ای هم ندارد اما با تمام مشکلات قول می‌دهم رتبه آبرومندانه‌ای کسب کنیم.

سرمربی تراکتور درباره حواشی این تیم و برخی اعتراض‌های مطرح شده، عنوان کرد: همه این مسائل قابل حل است. هواداران نگران تیم‌شان هستند و تراکتور را دوست دارند. این نگرانی را درک می‌کنیم اما از سال ۹۰ که زنوزی هم در تراکتور نبود، بدهی زیادی روی دست باشگاه مانده است. امسال هدف ما داشتن تیمی ارزان قیمت است تا مالک باشگاه هم بتواند بدهی‌های انباشته شده‌ای که در یک دهه اخیر مانده را تسویه کند.

کمالوند درمورد شرکت نکردن محمد عباس زاده و اکبر ایمانی در تمرینات تراکتور و مخالفت کادرفنی و باشگاه با جدایی آنها توضیح داد: به هر دو بازیکن نیاز داریم و تحت هیچ شرایطی حاضر به جدایی آنها نیستیم. آنها جزو بازیکنان ارزشمند تراکتور هستند و به باشگاه اعلام کرده‌ام عباس‌زاده و ایمانی را می‌خواهم. عباس زاده مصدوم است و در تمرینات حضور ندارد. امیدوارم مشکل اکبر هم حل شود. ان‌شاءالله به زودی این بازیکنان در تمرینات ما شرکت می‌کنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها