مختاری گفت: به نظرم ایفای نقش جاسوس جذابیتش بیشتر و در آوردنش سخت‌تر است.

 جذابیت نقش جاسوس بیشتر است/ ژانر امنیتی مخاطبان خاص خودش را دارد

به گزارش قدس آنلاین، محمد مختاری بازیگر نقش «ابراهیم شریف» در سریال «گاندو» درباره جایگاه سریال‌های امنیتی، گفت: بعد از سال‌ها سریال گاندو توانست در میان مجموعه‌هایی که در صداوسیما ساخته و پخش شده، مورد اقبال عمومی و مخاطبان خاص خود قرار بگیرد؛ چه از نظر ساختار هنری و چه از نظر مسائل سیاسی، اجتماعی، امنیتی. این سریال توانست با هدف آگاهی دادن به مخاطب خود از مسائل روز جامعه خلأ فیلمسازی در این حوزه را به خوبی پر کند.

وی ادامه داد: تولید سریال‌های پلیسی و امنیتی در همه جای دنیا مرسوم است و این گونه ژانرها مخاطبان خاص خودش را دارد و از نظر درجه بندی در صدر تولیدات کمپانی‌ها و شرکت‌های فیلم و سریال سازی قرار دارد. این امر نشان از آن دارد که ساخت این گونه سریال‌ها می‌تواند پاسخگوی نیاز جامعه و مخاطب خود باشد و هر قدر موضوع و قصه‌های آنها به روز باشد، برای بیننده‌اش جذاب و تاثیرگذار خواهد بود.

مختاری درباره جذابیت بازی در نقش جاسوس یا مأمور امنیتی عنوان کرد: من قبلا نقش مامور امنیتی را در سریال «آسمان من» در چند قسمت بازی کرده‌ام، اما فکر می کنم نقش جاسوس جذابیتش بیشتر و درآوردن نقش و کاراکترش سخت‌تر است. البته نمی گویم که بازی کردن نقش یک مأمور امنیتی آسان و سهل‌تر است. هر نقشی جایگاه خودش را دارد، اما برای من بازی کردن نقش جاسوس و چند وجهی بودن شخصیت جذابیت بیشتری دارد.

وی درباره عوامل سریال گاندو هم بیان کرد: کارکردن با این گروه عالی بود. گروهی که نزدیک به یک سال با هم همکاری داشتند و تا روز آخر تصویربرداری دوست و همدل بودند و با تمام توانشان در خدمت کار و سریال بودند تا کاری فاخر و ارزشمند ساخته شود و اثری ماندگار در قاب تلوزیون از خودشان به یادگار بگذارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها