۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
کد خبر: 766708

دومین دوره مسابقات شطرنج آنلاین دانشجویان آسیا از فردا (پنجشنبه) به میزبانی اندونزی آغاز خواهد شد و ۸ نماینده کشورمان به مصاف رقبا خواهند رفت.

حضور ۸ نماینده ایران در شطرنج دانشجویان آسیا

به گزارش قدس آنلاین، در این مسابقات تیم‌های برتر قاره کهن با هم به رقابت خواهند پرداخت و تیم ملی ایران نیز با ترکیب کامل در هر ۲ بخش دختران و پسران به مصاف حریفان خواهد رفت.

این تیم برای کسب آمادگی بیشتر هم اکنون در اردوی آماده‌سازی به سر می‌برد.

در تیم دختران، استاد بین‌المللی وصال حامدی‌نیا، استاد بین‌المللی آناهیتا غلامی اوریمی، صفورا قانع و طناز ازلی و در تیم پسران، استاد بین‌المللی مرصاد خداشناس، خلیل موسوی، مهدی غلامی و امیرحسین کاشفی حضور دارند.

در تمرین روز گذشته ملی‌پوشان که با اجرای مربی ارشد فیده امیررضا پوررمضانعلی برگزار شد قواعد و تجارب مسابقات آنلاین بررسی شد و در ادامه، برخی طرح‌ها و مباحث استراژیکی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

هدایت ملی‌پوشان را در این رویداد، شادی پریدر به عنوان سرمربی، خاطره عزیزی به عنوان سرپرست فنی و محمد ابراهیم‌زاده به عنوان سرپرست عهده‌دار هستند.

تیم شطرنج دانشجویان ایران در اولین دوره این رقابت‌ها در سال ۲۰۲۰ در بخش پسران نایب قهرمان شد و در بخش دختران در جایگاه سوم قرار گرفت. ضمن اینکه خلیل موسوی در بخش پسران، عنوان ارزشمند قهرمانی انفرادی را به خود اختصاص داد.

دومین دوره مسابقات آنلاین شطرنج دانشجویان آسیا ۱۱ تا ۲۲ شهریور سال جاری به میزبانی کشور اندونزی برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها