فرانسیس فورد کوپولا از پروژه رویایی زندگی اش با عنوان «مگالوپلیس» که قرار است سال آینده با بودجه ای ۱۰۰ میلیون دلاری ساخته شود، صحبت کرد.

کوپولا «مگالوپلیس» را سال آینده کلید می‌زند/ همکاری مجدد با جیمز کان

به گزارش قدس آنلاین، فرانسیس فورد کوپولا کارگردان بلندآوازه سینمای جهان در گفتگوی تازه خود اعلام کرد تمایل دارد برای ساخت پروژه رویایی زندگی اش با عنوان «مگالوپلیس» ۱۰۰ میلیون دلار از پول شخصی خودش هزینه کند.

خالق حماسه «پدرخوانده» گفت: من هنوز هم مانند ۲۰ سال پیش یا ۴۰ سال پیش هستم. هنوز مایلم که فیلم رویایی زندگی‌ام را بسازم، حتی اگر مجبور شوم از پول خودم خرج کنم و اگر مجبور باشم می توانم در حد ۱۰۰ میلیون دلار هزینه کنم. الان نمی خواهم این کار را انجام دهم، اما اگر مجبور باشم این کار را می کنم.

کوپولا تاکید کرد دوست دارد فیلم «مگالوپلیس» در پاییز سال آینده ساخته شود.

کارگردان «اینک آخر الزمان» درباره بازیگران این پروژه حماسی علمی تخیلی نیز گفت: با بازیگران زیادی مانند اسکار آیزاک، فارست ویتاکر، کیت بلانشت، جان ویت، زندایا، میشل فایفر و جسیکا لانگ بیشتر از بقیه مذاکره شده است.

گفته می شود جیمز کان که با نقش سانی کورلئونه در فیلم «پدرخوانده» به شهرت رسید نیز قرار است در این پروژه با کوپولا همکاری کند.

به گفته فرانسیس فورد کوپولا، «مگالوپلیس» در سنت فیلم های حماسی رومی مانند «بن هور» و یا کاری از سیسیل بی دمیل ساخته می شود.

کارگردان و فیلمنامه نویس آمریکایی برنده چندین جایزه اسکار تاکید کرد در حال حاضر تلاش می کند بودجه مورد نیازش را برای این پروژه که بین ۱۰۰ تا ۱۲۵ میلیون دلار است، بدست آورد.

فرانسیس فورد کاپولا که دو سال پیش از اسکورسیزی درباره انتقادش از کمپانی مارول حمایت کرده بود، در بخش دیگری از مصاحبه خود گفت: همه می خواهند فیلم بعدی مارول را بسازند اما هیچکس نمی خواهد فیلمی بسازد که با جوان ها به طور واقعی امیدوارکننده صحبت کند.

منبع: صبا

انتهای خبر/

برچسب‌ها