۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
کد خبر: 766772

صرافی coinexیک صرافی ارز دیجیتال است که اولین بار در هنگ کنگ رونمایی و در انگلستان ثبت شده است و از دسامبر ۲۰۱۷ فعالیت می‌کند.

تمام اطلاعاتی که باید در مورد صرافی کوینکس بدانید

 صرافی  coinexیک صرافی ارز دیجیتال است که اولین بار در هنگ کنگ رونمایی و در انگلستان ثبت شده است و از دسامبر ۲۰۱۷ فعالیت می‌کند. مانند نوبیتکس که یکی از صرافی‌های برتر داخلی است، کوینکس نیز در میان صرافی‌های خارجی حرفی برای گفتن دارد.

در ادامه این صرافی را بیشتر معرفی می‌کنیم.

معرفی صرافی کوینکس

یک بررسی درباره این صرافی نشان می‌دهد شرکت مسئول این صرافی ViaBTC است. یک شرکت دارای مزرعه استخراج ارز چینی که مسئول مقدار قابل توجهی هش ریت برای بسیاری از شبکه‌های ارز دیجیتال است، اگرچه این اطلاعات به‎‌صراحت توسط کوینکس بیان نشده است. کوینکس به سرعت بالا، هزینه کم، رابط کاربر پسند و امنیت بالای خود افتخار می‌کند.

کوینکس از تعداد زیادی توکن ارز دیجیتال و همچنین آلت‌کوین پشتیبانی می‌کند. کوینکس نرخ کارمزد متفاوتی برای کاربران متفاوت خود به اسم «دریافت‌کنندگان» و «سازندگان» دارد. هزینه‌های معامله برای دریافت‌کنندگان ۰.۱۵ درصد بوده که کمی کمتر از میانگین جهانی است.

با این حال، توجه به این نکته ضروری است که اکثر پلتفرم‌های رقابتی تبادل ارز، هزینه‌های معاملاتی را بین ۰.۱۵ تا ۰.۱۰ درصد حساب می‌کنند. این امر کوینکس را در رقابت با پلتفرم‌های مبادله قرار می‌دهد. سازندگان ۰.۰۵ درصد حق معامله را دریافت می‌کنند. هزینه برداشت هم ۰.۰۰۱۵ BTC است که تقریبا با میانگین صرافی‌های دیگر برابری می‌کند.

کوینکس به نحوی طراحی شده است که به این پلتفرم این امکان را می‌دهد که هزاران تراکنش را در یک ثانیه پردازش کند و سرعتی بالاتر از حد متوسط ​​داشته باشد. این صرافی از پروتکل‌های پیشرفته SSL و همچنین کیف پول‌های چند امضایی و سیستم احراز هویت دو عاملی (۲FA) به‌منظور ایجاد امنیت بیشتر استفاده می‌کند.

صرافی coinex از سراسر جهان کاربر می‌پذیرد، زیرا وب‌سایت آن با عبارت «Golbal Market Oriented» از شما استقبال می‌کند. برخلاف بیترکس که با تحریم کاربرهای ایرانی خود منجر به راه‌اندازی صرافی آنلاین ایرانی نوبیتکس شد.

وب‌سایت آن‌ها چندین زبان رابط و همچنین یک اپلیکیشن تلفن همراه برای کسانی که ترجیح می‌دهند در هر زمان ترید کنند ارائه می‌دهد که باعث می‌شود کوینکس همان‌طور که تیم راه‌اندازی آن می‌خواهند کاملا کاربرپسند باشد.

این وب‌سایت به شکلی جذاب و ساده طراحی شده است، به‌طوری که کاربران عادی می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. برای یادگیری کار در این صرافی پیشنهاد می‌کنیم به آکادمی امید فدوی مراجعه کنید.

همچنین در ۲ آوریل ۲۰۱۹، کوینکس چیزی به‌نام «شتاب‌دهنده» را دوباره راه‌اندازی کرد. این سرویس برای ترویج و کمک به پروژه‌های بلاک چین ساخته شده است که متخصصان صرافی معتقدند پروژه‌هایی قابل اعتماد و با کیفیت بالا هستند.

معامله‌گران این پلتفرم همچنین می‌توانند در شتاب‌دهنده شرکت کنند و با مشارکت نیز بخشی از سود پروژه را دریافت کنند، مشروط بر اینکه خوب پیش برود. به زبان ساده: مانند شرکت درICO ها است اما کسی (متخصصان خود صرافی) از قبل بعضی از تحقیقات را که همیشه باید انجام شوند برای شما انجام داده است.

مقایسه دو صرافی Binance با CoinEx

هنگام انتخاب یک صرافی برای معامله، باید مدت زمان فعالیت آن در بازار را در نظر بگیرید. صرافی‌های قدیمی معمولا شهرت خوبی دارند و بیشتر قابل اعتماد هستند. این که از یک صرافی قدیمی استفاده کنید شاید تصمیم خوبی باشد.

همچنین باید به مکانی که صرافی قرار دارد توجه کنید. بعضی از کشورها مقررات مالی سختگیرانه‌ای دارند که این امر باعث می‌شود در صورت لزوم نتوان از دادگاه کمک گرفت.

بایننس و کوینکس هر دو متمرکز هستند. در هر دو صرافی فقط با یک جیمیل به‌صورت رایگان ثبت‌نام انجام می‌شود.

در صرافی coinex می‌شود با IP ایران کار کرد در حالی که بایننس IP ایران را نمی‌پذیرد و نیاز به یک VPN یا VPS آی ‌پی ثابت دارد. شما بدون نیاز به یک VPN یا VPS آی ‌پی ثابت می‌توانید در کوینکس کار کنید.

بایننس دارای یک اپلیکیشن تلفن همراه برای آی او اس و اندروید است. CoinEx نیز یک اپلیکیشن موبایل برای هر دو پلتفرم دارد.

مزایای فوق‌العاده صرافی coinex

صرافی کوینکس به‌واسطه مزیت‌های خوبی که دارد بسیاری از ایرانیان را به‌سوی خود جذب کرده است. تعدادی از این مزایا به شرح زیر هستند:

تنوع گسترده‌ای از رمزارزها برای تجارت

صرافی CoinEx دارای طیف گسترده‌ای از رمزارزها (سکه و توکن) برای معامله است. این رمزارزها به همراه رمزارزهای اصلی پلتفرم معامله می‌شوند یعنی رمزارزهایی مانند بیت‌کوین کش(BCH) ، بیت‌کوین (BTC)، اتریوم(ETH)  و تتر (USDT).

هزینه‌های پایین معاملات

صرافی CoinEx فقط ۱۰/۰ درصد از دریافت‌کنندگان بازار دریافت می‌کند اما از سازندگان بازار (تریدری که تعهد می‌دهد در هر زمان با قیمت‌های مشخص خرید یا فروش کند) هزینه‌ای برای معاملات صرافی دریافت نمی‌شود.

معاملات سریع فرابورس

این پلتفرم می‌تواند معاملات «خارج از بورس» را در مدت زمانی سریع پردازش کند. این بدان معناست که معاملات در این پلتفرم محدود به ارزهای خاصی نیست اما می‌توان با استفاده از رمزارزها معاملات را انجام داد.

پلتفرمی بسیار امن

صرافی کوینکس دارای یک سیستم امنیتی «حفاظت از تمام ابعاد» است. این پلتفرم از پروتکل‌های مختلفی برای ایمن‌سازی ابعاد مختلف خود استفاده می‌کند. می‌توانید مطمئن باشید که تمام معاملات مربوط به پرداخت‌ها، مبادلات ارزی و نقل‌وانتقالات انجام شده در پلتفرم بسیار امن هستند.

یک پلتفرم تجاری آسان با ابزارهای نموداری پیشرفته

نمودار روی این پلتفرم تجزیه‌وتحلیل مسیر بازار را با استفاده از ابزارهای پیشرفته ترسیم نمودار برای معامله‌گران آسان می‌کند.

استخراج ارز تجارت محور

این صرافی مفهوم « استخراج ارز تجارت محور» خود را اعلام کرده است که به انتشار توکن‌های CET کمک می‌کند که در پلتفرم معاملاتی کوینکس مجددا به کاربران اختصاص می‌یابد.

تمام هزینه‌های معامله در پلتفرم محاسبه و به توکن CET تبدیل می‌شوند. سپس توکن‌های CET بسته به حجم معاملات برای معامله‌گران توزیع می‌شوند.

صرافی کوینکس از روشی واضح برای توزیع توکن استفاده می‌کند. زیرا کلیه هزینه‌های تراکنش جمع‌آوری شده و نحوه توزیع آن‌ها در زمان واقعی در سایت نمایش داده می‌شود.

برای سهیم بودن در بخشی از توزیع سکه، کاربران باید تایید شوند و فقط کسانی که حداقل ۱۰۰ توکن CET دارند سهم توکن‌ها را دریافت می‌کنند. همه دارندگان توکن سود خود را در ابتدای روز بعد دریافت خواهند کرد.

چگونه می‌توان به این صرافی پیوست

ثبت‌نام به‌سادگی صورت می‌گیرد. تنها چیزی که لازم است یک آدرس ایمیل یا جیمیل فعال برای اولین مرحله تایید است.

پس از ثبت اکانت، هر کاربر ملزم به تایید اکانت‌های خود است.

همچنین الزامی است که کاربران Google Authenticator و شماره تلفن همراه خود را برای امنیت بیشتر اکانت به آن متصل کنند.

تقاضای روزافزون برای رمزارزها نیاز به صرافی‌های رمزارزها را افزایش داده است. اگرچه تعدادی از صرافی‌ها استاندارد نیستند اما بسیاری از آن‌ها با فناوری‌های پیشرفته ارائه می‌شوند و خدماتی برتر را به جوامع مختلف ارائه می‌دهند.

با آن که صرافی کوینکس در بازار نسبتا جدید است اما در مدت کوتاهی بسیاری از معامله‌گران را با فناوری‌های پیشرفته خود تحت تاثیر قرار داده است. نکته قابل توجه در مورد این صرافی این اسه که کوین قابل معامله زیادی در این پلتفرم وجود دارند و کارمزدها فوق‌العاده کم هستند.

در پایان همان‌طور که یک استاد ارزهای دیجیتال مانند امید فدوی به شما خواهد گفت، حتما یک صرافی را با اطلاعاتی بیشتر از این مطلب و تحقیق گسترده‌تر انتخاب کنید. همچنین هرگز فراموش نکنید یک صرافی مکان امنی برای نگهداری دارایی‌های دیجیتال شما نیست.

برچسب‌ها