رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و ۱۹ نفر در اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.

روند افزایشی بستری و فوتی روزانه کرونا در اردبیل / ۱۹ فوتی جدید

به گزارش قدس آنلاین، شهرام حبیب‌زاده گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و ۱۹ نفر در اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.

وی افزود: مجموع واکسن تزریق شده در استان اردبیل در دو نوبت اول و دوم نیز ۴۲۵ هزار و ۸۲۳ واکسن بوده است که از این تعداد ۳۰۳ هزار و ۴۰۰ واکسن مربوط به نوبت اول و ۱۲۲ هزار و ۴۲۳ واکسن مربوط به نوبت دوم می‌باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار و ۱۱۸ بیمار تحت نظر هستند،  ادامه داد: همچنین ۱۳۳ بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

حبیب‌زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری در استان اردبیل ۸۳۶ نفر است که از این تعداد ۱۲۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه ICU قرار دارند.

به گفته وی، هم‌اکنون شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، بیله‌سوار، گرمی، مشگین‌شهر، سرعین و خلخال در وضعیت قرمز و شهرستان‌های اصلاندوز،  نمین،  نیر و کوثر در وضعیت نارنجی قرار دارند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها