۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
کد خبر: 766844

هافبک تیم ملی فوتبال ایتالیا رمز موفقیت این تیم را اتحاد تیمی دانست و تاکید کرد این تیم باید بیش از پیش متواضع باشد.

جورجینیو: ایتالیا باید کاملا متواضع باشد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فوتبال ایتالیا، تیم ملی فوتبال ایتالیا ۳۴ بازی بدون شکست دارد و در سه مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل بلغارستان، سوئیس و لیتوانی به میدان خواهد رفت.

جورجینیو گفت: از الان به بعد کار ما سخت می شود زیرا ایتالیا دیگر شگفتی ساز نیست. ما در جایی هستیم که سزاوار آن هستیم و هرکسی که در حال حاضر با ما روبرو شود با نگرشی متفاوت این کار را انجام دهد. ما از آنچه در تابستان به دست آوردیم خوشحالیم اما باید متواضع باشیم در غیر این صورت اتفاقات بدی رخ می‌دهد. روبرتو مانچینی سبک فوتبال ما را متناسب با بازیکنانی که داشتیم تغییر داد و این پیام را نه تنها برای بازیکنان خارج از کشور بلکه برای سایر ایتالیایی ها ارسال کرد که بازی های ما بسیار زیباست.

او ادامه داد: بسیاری از تیم های ملی دارای کیفیت هستند اما آنچه ما را متمایز می کند اتحاد ما به عنوان یک گروه است. این تفاوت را ایجاد کرد و فکر می کنم در آینده نیز این کار را ادامه خواهد داد.

اولین مسابقه بعد از یورو عصر پنجشنبه برابر بلغارستان برگزار می شود و جورجینیو آن را بی اهمیت نمی داند.

ما باید مراقب بلغارستان باشیم زیرا آنها نیز دارای نقاط قوت هستند و ما نباید اجازه دهیم که غافلگیر شویم. آنها می توانند به ویژه در ضدحملات خطرناک باشند.

یکی از شانس های توپ طلا درباره کسب این عنوان گفت: من به شما اجازه می دهم در مورد توپ طلا صحبت کنید من فقط سعی می کنم از این لحظه لذت ببرم. هنوز چند ماه تا تصمیم گیری باقی مانده و من روی لذت بردن از زمان حال تمرکز کرده ام، سپس خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد.

برچسب‌ها