۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴
کد خبر: 766881

دروازه‌بان استقلال تهران می‌گوید ۱۰۰ در صد در این تیم برای فصل پیش رو ماندنی است، اما تأکید داشت که شرایط روحی خوبی ندارد.

 مظاهری: می‌مانم و می‌جنگم

رشید مظاهری دیروز دلیل حضورش در باشگاه را دعوت کمیته انضباطی عنوان کرد.او در واکنش به این پرسش که آیا در استقلال می‌ماند یا خیر بیان کرد: من پست اینستاگرام گذاشتم و صحبت هایم را مطرح کردم. من می‌توانستم یک‌طرفه فسخ کنم ولی نتوانستم با خودم کنار بیایم که در استقلال نمانم. با تمام وجود می‌مانم و می‌جنگم و کار خودم را انجام می‌دهم.

رشید مظاهری در واکنش به نگرانی هواداران از شرایط موجود و اینکه شاید این موضوع در روحیه او تأثیرگذار باشد، بیان کرد: من با جدیت کار می‌کنم ولی خب اذیت هم شدم.

رشید در پاسخ به پرسش خبرنگار قدس که آیا باید دوباره به کمیته انضباطی مراجعه کند، گفت: باشگاه باید شرایطی را ایجاد کند که بازیکن در آرامش باشد. اما باید صحبت کنیم. نمی دانم چه اتفاقی در حال رقم خوردن است. به نظرم با صحبت کردن همه چیز حل می‌شود و نباید مقابل هم گارد بگیریم. یک سری صحبت‌ها شد که ناراحت شدم. من مجبور نبودم که بمانم؛ نه من دوست داشتم بمانم».

وی در مورد پیراهن تیم ملی هم گفت: «الان باید دوباره استارت بزنم. فوتبال است و ناامید نیستم و همیشه امیدوار هستم».

مظاهری در واکنش به استوری ای که برای مددی منتشر کرد و برای او آرزوی سلامتی داشت و اینکه به نظر می‌رسید مشکلات میان او و مدیران باشگاه با این استوری حل شود، توضیح داد: او هم مدیرعامل استقلال است. آدم برای دشمنش هم مرگ نمی‌خواهد. امیدوارم آقای مددی خوب شود و برگردد به خانه.

برچسب‌ها