فوق ستاره فوتبال جهان گفت: «علی دایی» به حدی سطح استانداردها را بالا برده بود که گاهی اوقات فکر می‌کردم به آن نمی‌رسم.

رونالدو: گاهی اوقات فکر می‌کردم به رکورد دایی نمی‌رسم

به گزارش قدس آنلاین، کریستیانو رونالدو دیشب در دیدار تیم ملی فوتبال پرتغال مقابل ایرلند ۲ گل به ثمر رساند تا به تنهایی رکورد بیشترین گل زده ملی را در تاریخ فوتبال جهان در اختیار داشته باشد. این رکورد پیش از این با ۱۰۹ گل در اختیار علی دایی مهاجم و کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران بود.

رونالدو پس از این رکوردشکنی، در اینستاگرام خود نوشت: نمی‌توانم با هیچ واژه‌ای احساسم را توصیف کنم. در میان همه رکوردشکنی‌هایم در دوران ورزشی‌ام، این یکی برای من ویژه بود و به آن افتخار می‌کنم.

وی ادامه داد: در درجه اول اینکه هربار که برای کشورم به میدان می‌روم، لحظه ویژه‌ای است. به جهان نشان دادم که مردم پرتغال از چه چیزی ساخته شده‌اند. در درجه دوم از زمان کودکی‌ام، مسابقات ملی تاثیر عمیقی روی من می‌گذاشت؛ تماشای اسطوره‌های کودکی‌ام که هر تابستان در جام جهانی و یورو رقابت می‌کردند. و در پایان اینکه زدن ۱۱ گل برای پرتغال به این معنی است که ۱۱۱ بار میلیون‌ها پرتغالی در سراسر جهان شاد شده‌اند؛ آنها شایسته هر نوع فداکاری هستند.

رونالدو گفت: دلیل دیگر برای من که این دستاورد را بسیار باارزش می‌کند این است که علی دایی استانداردها را در این سطح بسیار بالا قرار داده بود، به حدی که گاهی اوقات فکر می‌کردم هیچگاه به آن نمی‌رسم. به «شهریار» به خاطر اینکه برای مدتی طولانی این رکورد را در اختیار داشت تبریک می‌گویم و از او ممنونم که هربار که گل زدم و به او نزدیک‌تر شدم به من احترام گذاشت.

برچسب‌ها