مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان تجلیل از ۵۰۰ پیشکسوت افتخارآفرین دفاع مقدس و مقاومت در سراسر استان را یکی از برنامه های این هفته دانست و بیان کرد: در هفته دفاع مقدس ۳۰ عنوان کتابی که بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تالیف کرده، رونمایی می شود.

تجلیل از ۵۰۰ پیشکسوت افتخارآفرین دفاع مقدس و مقاومت استان کرمان/لغو رژه نیروهای مسلح

به گزارش قدس آنلاین، "محمود مهدوی" ظهر امروز  در سومین جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس گفت: برنامه های چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس به دلیل تقارن با اربعین، رنگ و بوی واقعه عاشورا دارد.

وی با تبیین برنامه های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: از ابتدای سال جاری دستگاه ها در سامانه "دفاع" برنامه های خود در زمینه دفاع مقدس باید ثبت کنند و در نهایت عملکرد استان ها ارزیابی می شود که امیدواریم استان کرمان در بحث دفاع مقدس رتبه برتر را کسب کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان با بیان اینکه طبق ابلاغیه امسال برنامه های دفاع مقدس در ۹ عنوان در سطح استان ها باید برگزار شود، اظهار کرد: امسال مراسم رژه نیروهای مسلح برگزار نخواهد شد.

وی تجلیل از ۵۰۰ پیشکسوت افتخارآفرین دفاع مقدس و مقاومت در سراسر استان را یکی از برنامه های این هفته دانست و بیان کرد: در هفته دفاع مقدس ۳۰ عنوان کتابی که بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تالیف کرده، رونمایی می شود و درخواست داریم که سایر دستگاه ها کتاب های که تالیف کرده اند به ما ارایه دهند تا از آنها نیز رونمایی شود.

 مهدوی افتتاح نمایشگاه ملی "در لباس سرباز"؛ گرامیداشت حماسه عملیات کمان ۹۹، تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان، روز بزرگداشت شهدای سلامت و تجلیل از مدافعان سلامت، تجلیل از دلاورمردان نیروهای مسلح، بسیجیان، جهادگران، عشایر و پیشمرگان کرد مسلمان در دفاع مقدس را از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس برشمرد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها