مدیر بیمارستان شهید کامیاب مشهد گفت: خوشبختانه بالغ بر ۷۰ درصد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان شهید کامیاب مداوا می‌شوند و پس از بهبودی کامل ترخیص می‌شوند.

بهبودی ۷۰ درصد موارد بستری کرونا در بیمارستان کامیاب مشهد

به گزارش قدس آنلاین، مسعود خانی با بیان اینکه بالغ بر ۷۰ درصد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان شهید کامیاب با بهبودی کامل ترخیص شده‌اند، اظهار کرد: امیدواریم این آمار افزایش یابد و شاهد بهبودی کامل تمامی مبتلایان به کووید ۱۹ باشیم.

وی ادامه داد: در بیمارستان شهید کامیاب مشهد ۲ بخش مراقبت‌های ویژه با ظرفیت ۱۸ تخت در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته و همه روزه ظرفیت این بخش‌ها به‌صورت ۱۰۰ درصد تکمیل است زیرا با ترخیص یک بیمار، بیمار دیگر جایگزین می‌شود.

مدیر بیمارستان شهید کامیاب تأکید کرد: خوشبختانه وضعیت بیماران کرونایی بستری در بیمارستان شهید کامیاب خوب است و این بیماران ترومایی هستند که مبتلا به کووید هم شده بودند و پس از بهبودی کامل از هر دو بیماری ترخیص می‌شوند.

وی با بیان اینکه روزانه ۲۶۰ بیمار پذیرش و به همین تعداد ترخیصی داریم، خاطرنشان کرد: از مجموع مراجعاتی که هر روز به اورژانس بیمارستان شهید کامیاب انجام می‌شود، ۶۸ درصد آنان موارد بستری و ۳۲ درصد دیگر موارد سرپایی هستند.

خانی اضافه کرد: بیشتر موارد کرونای روزانه از نوع دلتا و موارد خانوادگی هستند، تمام تلاش کادر درمان بیمارستان شهید کامیاب این است که این افراد با سلامتی کامل از این مرکز درمانی ترخیص شده و به کانون گرم خانواده‌هایشان بازگردند.

وی درصد بهبودی‌ها در روزهای اخیر را امیدوارکننده دانست و گفت: خوشبختانه بالغ بر ۷۰ درصد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان شهید کامیاب مداوا می‌شوند و پس از بهبودی کامل ترخیص می‌شوند.

مدیر بیمارستان شهید کامیاب مشهد افزود: تزریق واکسن کرونا در بحث پیشگیری از ابتلاء به کووید ۱۹ بسیار کمک کرده و امیدواریم که با افزایش سرعت‌گیری در روند واکسیناسیون جامعه هدف در موعد مقرر و حتی زودتر از آن واکسینه شوند اما نکته مهم، تداوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پس از انجام واکسیناسیون بوده و نباید دریافت واکسن را به معنای کنار گذاشتن ماسک، حضور در تجمعات و جمع‌های شلوغ، عدم رعایت فاصله اجتماعی و عدم شست‌وشوی مکرر دست‌ها با آب و صابون قلمداد کنیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها