وزیر فرهنگ فدراسیون روسیه انتصاب اسماعیلی را تبریک گفت/ دعوت از وزیر ارشاد برای شرکت در نهمین همایش بین المللی فرهنگی سنت پترزبورگ

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اولگا لیوبیمورا وزیر فرهنگ فدراسیون روسیه در پیامی ضمن تبریک انتصاب دکتر محمد مهدی اسماعیلی به تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان از وی برای شرکت در نهمین همایش بین المللی فرهنگی سنت پترزبورگ دعوت به عمل آورد.
در این پیام آمده است: انتصاب شایسته حضرتعالی را به سمت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک عرض می نمایم. گفتگوهای فرهنگی‌ میان کشورهایمان دارای پیشینه ای عالی، چند وجهی و عمیق است و تاثیر مثبت بر مجموع همکاری های دوجانبه دارد. معتقد هستم  ارتباطات فرهنگی بین مردمان روسیه و ایران با مدیریت حضرتعالی از توسعه پویا برخوردار خواهد شد.
وزیر فرهنگ فدراسیون روسیه در ادامه با اشاره به نهمین همایش بین المللی فرهنگی سنت پترزبورگ و با دعوت از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان برای حضور در این رویداد فرهنگی، فراهم کردن فضا برای گفتگو های باز، تبادل آزادانه دیدگاه ها و ارتباطات غیر رسمی در داخل جامعه بین المللی فرهنگی را از اهداف مهم آن برشمرد.
نهمین همایش بین المللی فرهنگی سنت پترزبورگ، ۱۱ تا ۱۳ نوامبر ۲۰۲۱ هفته دوم آبان ماه سال جاری در این شهر از کشور روسیه برگزار می شود.

انتهای خبر/

برچسب‌ها