مدیر مخابرات خوزستان گفت: ارتباطات سیار در ۲ شهرستان کارون و دشت آزادگان با نصب و راه اندازی پنج سایت پرسرعت توسعه و ارتقا یافت.

نصب و راه اندازی پنج سایت پرسرعت ارتباطات سیار در خوزستان

به گزارش قدس آنلاین، رحیم فلاح زاده افزود: شبکه ارتباطات سیار در مناطق شهری شهرستان دشت آزادگان با نصب و راه اندازی سه سایت پرسرعت۲G, ۳G,۴G توسعه پیدا کرد.

وی گفت: پروژه توسعه شبکه همراه اول در سطح استان خوزستان به ویژه درشهرها با هدف توسعه و پایداری شبکه و بهره مندی مشترکان از خدمات نوین شبکه ارتباطی پرسرعت مطلوب و با کیفیت به عنوان یک پروژه ملی در حال اجرا است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان در ادامه اظهار داشت: همچنین شبکه  ارتباطات سیار در برخی مناطق  شهرستان کارون با نصب و راه اندازی۲ سایت پرسرعت  ۲G,۴G توسعه پیدا کرد.  

وی افزود: این ۲ سایت همراه اول در روستاهای چمیان و شهرک بسیج شهرستان کارون با تکنولوژی‌های ۲G، ۴G نصب و راه اندازی شدند.

فلاح زاده گفت:  توسعه ارتباطات روستایی در استان خوزستان از چند سال پیش آغاز شده و عملیات توسعه شبکه تلفن همراه در قالب پروژه های توسعه شبکه روستایی و پروژه های "فاز ۸"  در دست اجرا است، این طرح‌ها با هدف توسعه زیر ساخت های ارتباطی در مخابرات منطقه خوزستان به بهره برداری رسیده است.

پروژه ارتقاء و توسعه شبکه ارتباطات سیار در خوزستان در قالب "پروژه هشت توسعه" به عنوان یک طرح ملی برای کیفیت بخشی به پوشش آنتن دهی و استفاده از بستر اینترنت در حال اجرا است.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها