وزیر نفت بعد از حضور در کمیسیون انرژی مجلس گفت: سطح مخازن نیروگاه‌ها نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده است ولی تلاش داریم نفت و گاز و نفت کوره نیروگاه‌ها را در زمستان سال جاری سریع‌تر تأمین کنیم.

 کاهش ۳۰ درصدی سطح مخازن نیروگاه‌ها نسبت به سال گذشته/ تلاش وزارت نفت برای تأمین سوخت زمستانی

به گزارش قدس آنلاین، جواد اوجی بعد از حضور در جلسه کمیسیون انرژی مجلس شورای در گفت‌وگو تلویزیونی درباره مباحث مطرح شده اظهار داشت: دراین نشست گزارشی از برنامه‌ها و اولویت‌های ما در وزارت نفت و اعضای کمیسیون انرژی ارائه شد. 

وی درباره جزئیات این برنامه‌ها افزود: تأمین سوخت زمستانی، ناترازی گاز، کسری گاز و تأمین سوخت نیروگاه‌ها، فروش نفت، پرهیز از خامفروشی، احداث پتروپالایشگاه‌ها و زنجیره ارزش و موضوع نیروی انسانی در وزارت نفت از اولویت‌های این وزارتخانه است.

وزیر نفت تصریح کرد: تلاش زیادی در این وزارتخانه برای ساماندهی نیروی انسانی صورت گرفته است و در همین راستا تیمی از نخبگان با اولویت ساماندهی نیروی انسانی موظف به حل و فصل این دغدغه شده‌اند. 

اوجی گفت: تأمین نفت و گاز و نفت کوره برای نیروگاه‌ها در زمستان یکی از اولویت‌های نیروگاه وزارت نفت است و این در حالی است که سطح مخازن نیروگاه‌ها نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده است. 

وی گفت: با ارتقای کمی و کیفی پالایشگاه‌های فعلی و احداث پتروپالایشگاه‌ها و در نظر گرفتن زمانبندی آن تلاش داریم که دغدغه فروش نفت در سالهای گذشته را دیگر نداشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها