مجری مسابقه «هوش برتر» با اشاره به تولید فصل جدید این برنامه از تغییرات در آن سخن گفت.

تولید فصل جدید «هوش برتر» به‌زودی/ مخاطب زیر ۱۱ سال هم داریم

به گزارش قدس آنلاین، آریا طاهری مجری مسابقه «هوش برتر» درباره تولید فصل جدید این برنامه در شبکه نسیم بیان کرد: در حال انجام تغییرات هستیم تا سری جدید به تولید برسد این سری با تغییرات زیادی هم همراه است.

وی ادامه داد: به زودی ضبط برنامه را شروع می‌کنیم، خودم این برنامه را خیلی دوست دارم با تیم اتاق فکر همفکری داریم و پیش از این هم در طراحی برخی از بازی‌ها به تیم اتاق فکر کمک کردم.

طاهری با اشاره به بازخوردهای این برنامه اظهار کرد: تاکنون حدود ۱۱۰ قسمت از این برنامه را روی آنتن اجرا کرده‌ام. در نوروز هم جزو برنامه‌های شاخص سازمان شده بود و فکر می‌کنم مخاطب بیشتری نسبت به فصل‌های قبل داشت.

مجری «هوش برتر» عنوان کرد: بازی‌ها در این فصل مدل گیم های موبایلی و دیجیتالی شده بود و به همین دلیل مخاطب بیشتری با برنامه ارتباط برقرار می‌کرد و من فکر می‌کنم این روند ادامه پیدا می‌کند.

طاهری با اشاره به شرکت کنندگان برنامه گفت: ما در این سری طیف‌های مختلف با سنین متفاوت را جذب کردیم و در میان شرکت کننده ها از نوجوان تا فرد چهل و چند ساله داشتیم مثلاً شرکت کننده ۱۱ ساله هم بوده است و حتی وقتی ازمون ورودی مسابقه را برگزار می‌کنیم زیر ۱۱ سال هم طالب شرکت در برنامه هستند ولی هنوز رویکرد برنامه برای این سنین مهیا نشده است.

مسابقه «هوش برتر» پیش از این به تهیه کنندگی پیمان پورمقیمی و با اجرای آریا طاهری روی آنتن شبکه نسیم رفته بود.

منبع: مهر

برچسب‌ها