عضو کمیته مراقبت و درمان ستاد اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اعضای خانواده مدافعان سلامت شامل پدر، مادر، خواهر، برادر، همسر و فرزند بالای ۱۸ سال واکسینه می‌شوند.

 آغاز نام‌نویسی از اعضای خانواده مدافعان سلامت برای انجام واکسیناسیون

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از وب دا، دکتر امیررضا صالح‌مقدم با بیان اینکه برنامه واکسیناسیون خانواده تمامی مدافعان سلامت در دستور کار است و اولویت نخست در این خصوص اعضای کادر درمان هستند، افزود: اعضای خانواده مدافعان سلامت شامل پدر، مادر، خواهر، برادر، همسر و فرزند بالای ۱۸ سال واکسینه می‌شوند.

عضو کمیته مراقبت و درمان ستاد اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: به طور هر میانگین برای هر خانواده ۴ نفر و ۸ دُز (هر نفر ۲ دُز) لحاظ شده و مجموع نیروها هم ۳۰ هزار نفر هستند، البته نام آن تعدادی که با توجه به شرایط سنی و قرار داشتن در گروه هدف واکسینه شده‌اند، از این لیست خارج می‌شود.

وی عنوان کرد: واکسیناسیون دُز سوم مدافعان سلامت در دستور کار است که البته هنوز به مرحله اجرا نرسیده، هم‌اکنون مسئولان مربوطه در حال برنامه‌ریزی جهت آغاز برنامه واکسیناسیون اعضای خانواده مدافعان سلامت و نحوه اجرای آن هستند.

صالح‌مقدم افزود: زمان و مکان حضور افراد جهت انجام واکسیناسیون هم پس از تکمیل فرم‌های مربوطه به آنان اعلام می‌شود.

مخاطبان می‌توانند به نشانی http://management.mums.ac.ir/Pages/vaccine.aspx مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: فارس

برچسب‌ها