دبیر هیات تنیس خراسان رضوی از برگزاری مرحله اول رقابت‌های لیگ تنیس و صعود رعد پدافند ارتش و چوب‌سنگ دو نماینده خراسان رضوی به مرحله بعد این رقابت‌ها خبرداد.

صعود نمایندگان تنیس مشهد به مرحله بعد لیگ کشوری

به گزارش قدس آنلاین، فرخ اطمینان در خصوص آغاز لیگ تنیس کشور و عملکرد نمایندگان استان در این رقابت‌ها اظهار کرد: رقابت‌های لیگ تنیس از هفته گذشته شروع شد و تیم‌ها در هشت گروه ۶ تیمی قرار گرفتند. چوب سنگ، رعد پدافند ارتش، آروین اسپورت، خانه نو و همای شرق پنج نماینده خراسان رضوی در این رقابت‌ها بودند. این مسابقات با جایزه ۳۰۰ میلیون تومانی از ۹ تا ۲۱ شهریور ماه برگزار می‌شود.

اطمینان که هدایت چوب سنگ را هم برعهده دارد، افزود: رعد پدافند ارتش و چوب‌سنگ توانستند به عنوان سرگروه به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کنند. مرحله بعد متشکل از ۴ گروه چهار تیمی خواهدبود که در نهایت از این مرحله ۸ تیم نهایی حاضر در لیگ برتر مشخص می‌شوند. این ۸ تیم در دو گروه چهار تیمی با یکدیگر رقابت می‌کنند تا قهرمان مشخص شود. رقابت‌ها به صورت متمرکز در دهکده ورزشی چهارباغ استان البرز برگزار می‌شود.

دبیر هیات تنیس خراسان رضوی بیان کرد: ۲ تیم از جمع پنج تیم خراسانی حاضر در این رقابت‌ها توانستند با حداکثر امتیاز و بدون باخت به مرحله بعد صعود کنند. رعد پدافند ارتش دو بازیکن غیرمشهدی دارد و تیم چوب‌سنگ هم از ۲ بازیکن مشهدی و ۱ بازیکن از استان البرز سود می‌برد و هر دو تیم عملکرد بسیار خوبی داشتند.

اطمینان در خصوص تنها ملی‌پوش خراسانی حاضر در این رقابت‌ها توضیح داد: سیاوش شیردل، ملی‌پوش خراسانی تنیس ایران در تیم مهرام تهران حضور دارد و توانست به همراه این تیم، بدون باخت و با حداکثر امتیاز راهی مرحله بعد شود.

وی در خصوص برنامه‌های آتی هیات گفت: درخواست برگزاری مسابقات تنیس ۱۰۰۰ امتیازی آقایان و نیز رده سنی دختران و پسران را به فدراسیون ارسال کردیم و امیدواریم در آبان‌ماه بتوانیم این مسابقات را در مشهد برگزار کنیم. هنوز تصمیمی درباره لیگ تنیس بانوان اتخاذ نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها