فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران با اشاره به اینکه واکسن‌های وارداتی و داخلی اثربخشی بیش از ۵۰ درصد دارند گفت: میزان مرگ و میر در افراد واکسینه شده به شدت کاهش یافته است.

میزان مرگ و میر در افراد واکسینه شده به شدت کاهش یافته است

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا زالی اظهار داشت: تجلی کار بین بخشی در شهرستان اسلامشهر خوب بوده و به جز بخش‌های نظارتی و لجستیک و پشتیبانی فنی بقیه بخش‌ها را بسیج و مردم انجام می هند.

وی با بیان اینکه یکی از مؤلفه‌های واکسیناسیون، تجمیع مرکز تزریق است که این امر به خوبی محقق شده است گفت: در حال حاضر شاهد سرعت بخشیدن به فرایند واکسیناسیون و راه اندازی و تجمیع این مراکز در سطح استان تهران هستیم.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در استان تهران بیان داشت: بنابر اعلام سازمان بهداشت جهانی، تمام واکسن‌ها با میزان اثربخشی بیش از ۵۰ درصد مورد قبول است که خوشبختانه تمام واکسن‌های وارداتی و تولید داخل این معیار را دارند.

زالی افزود: میزان ابتلای شدید، بستری در بخش‌های ویژه و مرگ و میر در بین افراد واکسینه شده، به طور چشمگیری کاهش داشته است.

وی اظهار داشت: در خصوص طرح شهید سلیمانی باید اعلام کنیم که سپاه تهران نقش مهمی را جهت یاری رسانی به جامعه پزشکی ایفا کرده است که همه این توفیقات منجر به کاهش میزان آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا شده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها