۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
کد خبر: 768040

رئیس فدراسیون کشتی گفت: اگر مدال المپیک و بازی‌های آسیایی می‌خواهند الان باید کمک مالی کنند.

دبیر: آنقدر حرف می‌زنم تا مرا برکنار کنند

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا دبیر درباره افتتاح کمپ تیم‌های ملی کشتی، در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: ۱۰۰ میلیارد برای کمپ هزینه شده و یک سال و ۲ ماه زمان برد اما امروز تکمیل است و از چند روز دیگر کلنگ رستوران زده می‌شود. کرونا باعث شد این اتفاق بیفتد، تهدیدی که به فرصت تبدیل شد. می‌گویند دبیر زمین‌ها را می‌گیرد، ما این زمین‌ها را برای کشتی هزینه می‌کنیم. 
رئیس فدراسیون کشتی گفت: خدا را شکر می‌کنم بیش از ۶۰ درصد مدال ها را کشتی می‌گیرد امیدوارم وزارت و کمیته هم به این سمت بیایند. یکی از بحث‌هایی که به کشتی کمک می‌کند زیرساخت‌هاست و بقیه مسائل فنی. 
وی درباره اینکه تعداد کشتی‌گیران ما کم شده، خاطرنشان کرد: تمام باشگاه‌ها تعطیل شده‌اند. در طول ۲ سال گذشته در مازندران ورودی نداشتیم اما امیدوارم شرایط بهتر شود. 

دبیر ادامه داد: در طول ۵۰ سال گذشته به کشتی ظلم شده، مگر می‌شود بیش از ۶۰ درصد مدال‌ها را کشتی بگیرد اما سهم زیادی در بودجه نداشته باشد؟ آنچه حق کشتی است داده شود، کشتی بالاتر می‌آید. ما برای مسابقات بلاروس نفری ۳۱ میلیون تومان بلیت گرفته‌ایم. دیروز معاون وزیر یک میلیارد می‌دهد، این پول را چه کار کنیم؟ آنقدر حرف می‌زنم تا مرا برکنار کنند. اگر بازی‌های آسیایی مدال خوب می‌خواهیم الان پول بدهند، الان وقت سرمایه‌گذاری است. نمی‌گوییم به بقیه رشته‌ها پول ندهند، به همه برسند.

برچسب‌ها