۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
کد خبر: 768079

یک شرکت تولیدی و صنعتی موفق به ارایه طرح فناورانه و تولید محصول لباس خنک کننده‌ای شد که عمده کاربرد آن برای افراد شاغل پتروشیمی‌ها، شرکت‌های نفت و میعانات، معادن و دیگر مکان‌های با دمای هوای بالا است.

لباس خنک کننده در بروجرد تولید شد

به گزارش قدس آنلاین، کامران خسروی مخترع این لباس افزود: این محصول در کشورهای توسعه یافته با قیمت‌های بسیار بالایی تولید شده ولی اکنون با بهره‌گیری از روش‌های سیالاتی و با قیمت بسیار پایین‌تر  در این واحد صنعتی که در حوزه تولید تجهیزات پزشکی، ماسک‌های صنعتی و بیهوشی فعالیت دارد تولید شده است.

وی با تاکید بر اینکه در سراسر دنیا به سمت تغییرات آب و هوایی و افزایش دما پیش می‌رویم، افزود: لباس خنک کننده تولید شده در شرکت کاوش صنعت بروجرد خاصیت خنک کنندگی در فصل گرما را دارد و اگر جایی هستید که دمای هوا بالای ۵۵ تا ۶۰ درجه است می‌توانید این لباس را استفاده کنید.

خسروی در توضیح کارکرد محصول تولیدی شرکت کاوش صنعت بروجرد بیان کرد: این لباس دارای ۲ تا سه پاکت شارژی است که از طریق نازل‌های طراحی شده پاکت‌ها شارژ  و به لباس وصل می‌شوند و قدرت خنک کنندگی لباس و کارایی آن شروع می شود؛ همچنین اندازه‌گیری و تعیین دمای لباس به انتخاب فرد است و هرچقدر بخواهید سرما را کم و زیاد می‌کنید.

وی یادآور شد: کارایی عمده این لباس خنک کننده برای کارکنان پتروشیمی‌ها، شرکت‌های نفت و میعانات، معادن و دیگر مکان‌های بسیار گرم است.

این مخترع بروجردی با اشاره به اینکه تیم کاری تشکیل شده برای تولید این محصول شامل متخصصان در طراحی لباس، سیالات، دوخت، بسته‌بندی و فروش است، گفت: تاکنون بیش از ۷۵ تست روی محصول تولیدی انجام شده و  در حال رسیدن به مراحل نهایی برای تجاری‌سازی و تولید انبوه این ایده فناورانه هستیم.

خسروی با بیان اینکه محصول تولیدی با همکاری یک شرکت بازرگانی در بخش غرب کشور و در کشورهای حوزه خلیج فارس بازاریابی می‌شود، افزود: محصولات قبلی که در شرکت ما تولید شده در بازار مصرف داخل کشور به فروش رسیده و در سطح شهرهای مختلف اصفهان، تهران، خوزستان، کرمان، همدان و اراک توزیع شده است؛ لذا با تولید محصول جدید خود به عرصه بازارهای خارجی هم ورود خواهیم کرد.

وی در خصوص تقویت مسئله بازاریابی محصولات شرکت‌های فناور و دانش بنیان ادامه داد: در سراسر دنیا و در کشورهای توسعه یافته زمانی که یک فناور طرح خود را ارایه می‌دهد سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر در مجموعه‌های فناور مستقر است تا بلافاصله طرح‌های ارایه شده به قرارداد می‌رسند و همان جا محصول به تولید می‌رسد.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها