سرپرست شهرداری سمیرم در جنوب اصفهان از تعطیلی تنها جایگاه تامین سوخت خودروهای گاز سوز «سی ان جی» در این شهر خبر داد.

تنها جایگاه سوخت سی ان جی شهر سمیرم تعطیل شد

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی افشاری اظهار داشت: این جایگاه متعلق به شهرداری است که به دلیل بروز مشکلات و نقص فنی تعطیل شده است.

وی با بیان اینکه شمار مراجعان و خودروهای گازسوز در نیمه اول سال که شاهد حضور عشایر و مسافران هستیم زیاد است، اظهار داشت: خرابی یا نقص در دستگاه‌ها را همواره در طول سال شاهدیم.

افشاری ادامه داد: این بار هم که به تازگی پیمانکار جایگاه تغییر کرد، پیمانکار جدید با نقایص و مشکلاتی روبرو شد که نیاز به تامین اعتبار سنگین برای تعمیر اساسی و استاندارد سازی دارد.

وی تاکید کرد: مشکل فنی است وسوخت گاز ریسک خطر بالایی دارد و به همین دلیل و تا رفع مشکل چاره‌ای جز بسته بودن جایگاه نیست.

سرپرست شهرداری سمیرم تصریح کرد: تامین قطعات این جایگاه‌ها زمان‌بر است و تنها چند شرکت محدود در برخی استان‌ها تعمیر و تجهیز آنها را انجام می‌دهند.

افشاری از مسوولان ارشد شهرستان خواست با مشخص کردن یک جایگاه گاز جایگزین در حاشیه یکی از پمپ بنزین‌های شهری، این مشکل را حل کنند.

وی به متضرر شدن رانندگان تاکسی و حتی وانت‌های ۲گانه سوز در فصل برداشت سیب درختی در زمان تعطیلی این جایگاه اشاره کرد و گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر در تلاش برای حل این مشکل هستند.

سرپرست شهرداری سمیرم ادامه داد: بسته بودن این جایگاه که متعلق به شهرداری است بیش از همه این نهاد را متضرر می‌کند.

نزدیک‌ترین جایگاه سوخت سی‌ان‌جی به شهر سمیرم در شهر حنا،  ۳۰ کیلومتری جنوب شرق این شهر واقع شده است.

شهرستان سمیرم با افزون بر ۹۰ هزار جمعیت در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار  دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها