مدیرکل بهزیستی البرز گفت: طی چند سال اخیر کمیت و کیفیت خدمات همه بخش‌های این نهاد دو تا سه برابر توسعه پیدا کرده است.

افزایش دو تا سه برابری خدمات بهزیستی طی چند سال اخیر

به گزارش قدس آنلاین، اسدالله حیدری با اشاره به اینکه مهاجرپذیری بالا و شرایط نامناسب اقتصادی باعث شده جامعه هدف بهزیستی البرز طی چند سال گذشته افزایش یابد، اظهار کرد: ما به هیچ وجه از افزایش جامعه هدف بهزیستی خوشحال نیستیم ولی شرایط باعث شده طی چند سال اخیر کمیت و کیفیت خدمات همه بخش‌های این نهاد دو تا سه برابر توسعه پیدا کند.

وی در ادامه با اشاره به بخشی از خدمات این نهاد توضیح داد: سالانه ۱۵۰ هزار نوزاد وکودک سه تا شش ساله غربالگری چشم و گوش می‌شوند تا اگر نیاز به کاشت حلزون، جراحی و... و. باشد اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: هر ساله برای پیشگیری از معلول زایی، بهزیستی اقدام به ارائه مشاوره ژنتیک به مراجعین می‌کند.

این مسئول با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه مسکن اضافه کرد: تا کنون ۳۵۰۰ واحد مسکن به متقاضیان تحویل داده شده و با افزایش میزان تسهیلات، تا پایان سال تعداد دیگری از مددجویان با اولویت زنان سرپرست خانوار و معلولین سرپرست خانه دار می‌شوند.

حیدری در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه مجوز راه اندازی اردوگاه ماده ۱۶ توسط بخش خصوصی اخذ شده، گفت: اردوگاه مردان با ظرفیت ۵۰۰ نفر در محمد شهر از ماه آینده کار خود را آغاز می‌کند.

مدیرکل بهزیستی البرز افزود: اردوگاه ماده ۱۶ زنان نیز در منطقه حصارک با ظرفیت ۱۰۰ نفر در نظرگرفته شده که هنوز آماده نیست.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها