سرمربی تیم ملی والیبال نشسته که برای هفتمین بار این تیم را قهرمان بازی‌های پارالمپیک کرد برای ادامه فعالیت دو پیشنهاد از کشورهای اروپایی دریافت کرده است.

دو پیشنهاد اروپایی برای هادی رضایی با حقوق ماهیانه ۱۲ هزار یورو

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی والیبال نشسته با هدایت هادی رضایی در بازی های پارالمپیک توکیو شرکت کرد و توانست با ۵ پیروزی و تنها شکست در یک گیم قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کند.

با کسب این قهرمانی و پایان کار تیم ملی والیبال نشسته در توکیو، به نظر می رسد همکاری هادی رضایی هم با این تیم تمام شده به حساب بیاید و وی دیگر مسئولیتی در قبال این تیم نداشته باشد مگر اینکه مسئولان مربوطه به بهانه مسابقات پیش رو که قهرمانی آسیا (آبان ماه - تهران)، بازی های پاراآسیایی (شهریورماه ۱۴۰۱ - چین) و لیگ جهانی از جمله آنهاست، مذاکرات جدیدی با او داشته باشند.

این در حالی است که هادی رضایی دو پیشنهاد برای فعالیت در کشورهای اروپایی دریافت کرده است. هر یک از این کشورها پیشنهاد خود را با تعیین حقوق ماهیانه ۱۲ هزار یورو به وی مطرح کرده اند و همین مسئله می تواند رضایی را برای بررسی این پیشنهادات ترغیب کند به خصوص با توجه به دریافتی که تا به امروز بابت هدایت تیم ملی والیبال نشسته در کشورمان داشته است.

هادی رضایی در حالی شاگردانش را در بازی های پارالمپیک روی سکوی قهرمانی قرار داد که طی یک سال و نیم گذشته و برای آماده سازی آنها حقوق ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی (با کسر مالیات از حقوق مصوب ۶ میلیون تومان) دریافت می کرده است.

برچسب‌ها