مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: ۱۴ هزار و ۹۰۹ نفر از شاغلان کارگری استان در سه ماهه نخست امسال از مزایای حمایتی دریافت بیمه بیکاری بهره مند شدند.

حدود ۱۵ هزار نفر از کارگران استان همدان بیمه بیکاری دریافت کردند

به گزارش قدس آنلاین، «احمد توصیفیان» اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست‌های حمایت از جامعه کارگری و کارفرمایی و با توجه به شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر کسب و کار، تعداد ۱۴ هزار و ۹۰۹ نفر از کارگران استان همدان مشمول بهره مندی از مزایای بیمه بیکاری شدند.

وی تعداد کل مقرری بگیران بیمه بیکاری استان همدان تا پایان تیرماه امسال را ۲ هزار و ۳۱۸ نفر اعلام کرد و افزود: در راستای حفظ سلامت و رضایتمندی متقاضیان و همچنین جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، تمامی اقدامات مربوط به بیمه بیکاری از طریق سامانه جامع روابط کار و به صورت غیرحضوری انجام می شود و تمامی خدمات مربوطه از مرحله ثبت درخواست تا برقراری مقرری بیمه بیکاری در این سامانه ارائه می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: براساس بررسی های انجام شده برای رتبه بندی شهرستان‌های استان، شهرستان‌های همدان و بهار بیشترین حجم مراجعه کننده و شهرستان ملایر بالاترین میزان رضایتمندی مراجعین در خصوص فعالیت های مربوط به حوزه کارگری و کارفرمایی را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش ایرنا، سال گذشته ۲۵ هزار و ۱۷۳ فرصت شغلی جدید در استان همدان ایجاد شد که ۲۹ درصد بیشتر از سهمیه تعهد شده استان بود.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها