۲۶۵ نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از حضور مقتدرانه و غرورآفرین ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در اقیانوس اطلس، دریای شمال و دریای بالتیک قدردانی کردند.

۲۶۵ نماینده مجلس از نیروی دریایی ارتش تقدیر کردند

به گزارش قدس آنلاین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای که امروز از سوی هیات رییسه مجلس قرائت شد، از نیروی دریایی ارتش قدردانی کردند.

 در این بیانیه آمده است: اینک به فضل الهی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اقتدار، صلابت و با خلق صحنه‌های ناب و همدلی خود با امام راحل (ره)، رهبری، شهدا و مردم در دوران سخت تحریم دشمنان را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام گذاشته‌اند و در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ ها با عزمی راسخ و با بهره‌گیری از مدیریت جهادی و با تکیه بر جوانان مومن و متعهد حماسه سال های حضور مستمر و خستگی ناپذیرخود را در دریا که با تقدیم صدها شهید حاصل شده، ادامه خواهند داد.

نمایندگان مجلس در این بیانیه افزودند: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درحالی اقدام به حضور مقتدرانه و غرورآفرین در اقیانوس اطلس، دریای شمال و دریای بالتیک نموده که دشمن زبون مدعی است با اعمال فشار حداکثری کشور ایران را دچار مشکل نموده است. در حالی که نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران ضمن تامین قطعات با فناوری بالا و از منابع داخلی نه تنها آسیبی از تحریم‌ها ندیده بلکه به مراتب قوی‌تر از قبل ظاهر شد.

در بخش دیگری از بیانیه نمایندگان‌آمده است: ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به نام ملت بزرگ ایران اسلامی و به مصداق حدیث شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» از تلاش های صادقانه و مجاهدت‌های خستگی ناپذیر امیر فرماندهی محترم کل ارتش جمهوری اسلامی سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرماندهان و افسران، درجه داران و سربازان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر می‌نماییم.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها