عضو کمیته بهداشت ستاد اجرایی مبارزه با کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آغاز واکسیناسیون گروه سنی ۳۰ سال به بالا در مشهد خبر داد و گفت: از امروز متولدین ۱۳۷۰ و ماقبل آن در مشهد واکسینه می‌شوند.

آغاز واکسیناسیون متولدین ۱۳۷۰ در مشهد/توزیع برکت برحسب نیاز ما نیست

به گزارش قدس آنلاین، محمدجعفر صادقی  با اعلام این خبر اظهار کرد: سن واکسیناسیون در حاشیه شهر مشهد نیز فعلا متولدین ۱۳۷۰ و ماقبل آن است.

وی با بیان اینکه مرکز واکسیناسیون شبانه‌روزی در مشهد نداریم، ادامه داد: این موضوع در دستور کار است و به ‌زودی مرکز واکسیناسیون شبانه‌روزی در مشهد راه‌اندازی خواهد شد.

عضو کمیته بهداشت ستاد اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد درخصوص کمبود واکسن برکت در مشهد بیان کرد: واکسن برکت فقط در برخی مراکز واکسیناسیون وجود دارد. میزان توزیع واکسن برکت برحسب نیاز شهر مشهد نیست. در برخی شهرها واکسن برکت بیشتر استقبال می‌شود و مشهد یکی از آن شهرهاست. مردم مشهد تمایل بیشتری به استفاده از واکسن برکت دارند و واکسن برکتی که در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار می‌گیرد، جوابگوی این نیاز نیست.

صادقی با  بیان اینکه آخرین محموله که به دانشگاه علوم پزشکی مشهد تعلق گرفته حدود ۴۰ هزار واکسن برکت بوده است، گفت:  اگر وزارتخانه واکسن برکت بیشتری در اختیار ما قرار دهد بهتر است.

وی با اشاره به اینکه واکسن سینوفارم در تمام مراکز وجود دارد، افزود: سعی کردیم در مراکز واکسیناسیون بسیج در حاشیه شهر واکسن برکت وجود داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها