بازیکن سابق استقلال معتقد است که آبی‌پوشان مقابل الهلال عربستان باید با ۲۰۰ درصد توان‌شان بازی کنند تا به موفقیت برسند.

رحمتی: بازیکنان استقلال باید مقابل الهلال با ۲۰۰درصد توان بازی کنند

به گزارش قدس آنلاین، کیانوش رحمتی درباره دیدار حساس استقلال مقابل الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: همه می‌دانیم که شاگردان مجیدی مقابل الهلال بازی خیلی دشواری خواهند داشت. حریف عربستانی بازیکنان فوق‌العاده و آماده‌ای دارند که در یک ثانیه می‌توانند نتیجه بازی را تغییر دهند. الهلال با توجه به منابع مالی که در اختیار دارد دست روی هر بازیکنی که گذاشته به خدمت گرفته است تا در آسیا به موفقیت برسد.

وی ادامه داد: به همین خاطر به عقیده من بازیکنان استقلال باید با تمرکز بالا مقابل الهلال قرار بگیرند و باید با ۲۰۰ درصد توان خود بازی کنند. مطمئناً در تقابل‌های تک به تک برتری با بازیکنان حرفه‌ای الهلال خواهد بود و برای برتری در هر منطقه از زمین که بازیکنی از الهلال صاحب توپ هست باید دو بازیکن قرار بگیرند تا بتوانند با برتری عددی شانس خود را برای پیروزی افزایش دهند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد حضور مربی ایتالیایی در کادر فنی آبی‌پوشان خاطر نشان کرد: گابریل پین مربی باتجربه‌ای است، در بالاترین سطح فوتبال ایتالیا کار کرده و از تجربیاتش می‌تواند برای موفقیت استقلال استفاده کند. قطعاً حضور او روی نیمکت استقلال به فرهاد مجیدی کمک زیادی خواهد کرد. سرمربی استقلال هم با شناخت از توانایی پین حاضر به همکاری با او شده است. به عقیده من این همکاری می‌تواند به ما این نوید را بدهد که در آینده مجیدی متفاوتی را ببینیم.

رحمتی با اشاره به تغییرات مدیریتی در وزارت ورزش تصریح کرد: من حضور حمید سجادی را در وزارت ورزش به فال نیک می‌گیرم. اول اینکه وزیر ورزش یک چهره ورزشی است که در مدیریت کلان ورزش تجربه دارد و از جنس ورزش است. نکته بعدی این است که سجادی سابقه مدیریت در فوتبال را دارد و در سال‌های گذشته مدیرعامل باشگاه سایپا بوده است. شناخت او از مشکلات فوتبال نوید روزهای خوبی را می‌دهد.

وی همچنین اظهار داشت: در سال‌های گذشته همیشه استقلال از ناهماهنگی بین مدیریت، کادر فنی و بازیکنانش لطمه خورده است و به نوعی این ناهماهنگی‌ها باعث شده که یک ضلع از سه ضلع اصلی باشگاه لَنگ بزند. امیدوارم وزارت ورزش با شناخت از مشکلات استقلال، ایرادات مدیریتی این باشگاه را مرتفع کند و مشکلات زیرساختی استقلال اصولی برطرف شود تا دیگر ما در شروع هر فصل شاهد این نباشیم که این تیم با مشکل نداشتن زمین تمرین، بی‌پولی، پرونده‌های خارجی و ... مواجه باشد. من امیدوارم بازیکنان استقلال قدر شرایطی را که در آن قرار دارند بدانند و همانطور که گفتم با تمرکز بالا فقط به فکر بازی با الهلال باشند تا بتوانند با شکست این تیم بار دیگر دل هواداران را شاد کنند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها