ملاقات امشب شاگردان گل محمدی با استقلال تاجیکستان در ساعت ۱۹:۳۰ را می‌توان یکی از مرموزترین بازی های این مرحله از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دانست، ازبک‌ها پیش از این بازی هیچ خروجی درستی از تیم خود منتشر نکردند، حتی به آنالیزور باشگاه پرسپولیس هم اجازه ندادند بازی این تیم در لیگ تاجیکستان را از نزدیک تماشا کند.

دربی فارسی زبانان آسیا

با این وجود پرسپولیسی‌ها امیدوارند با استفاده از پتانسیل ستاره های خود به ویژه بازیکنان تازه وارد مسیر پیروزی را برای خود فراهم آورند تا در این فضای ترسناک به عنوان تیم صعود کننده جواز حضور در مرحله بعد را بدست آورند، البته یحیی گل محمدی برای عادی جلوه دادن شرایط و حفظ روحیه تیم خود به بازیکنانش اعلام کرد اگر شجاعانه بازی کنند قطعاً برنده این بازی خواهند بود اما کیست که نداند یحیی و همکارانش در کادر فنی پرسپولیس نگرانند این تیم مرموز همان بلایی را که بر سر الهلال آورد برای پرسپولیس دوباره رقم نزد.

با توجه به اینکه پرسپولیس پس از پایان لیگ بیستم بازی رسمی انجام نداده، بازیکنانی از دست داده و نفرات جدیدی هم خریده است، خیلی‌ها کنجکاوند که بدانند یحیی گل محمدی با چه ترکیبی برابر استقلال تاجیکستان صف آرایی می‌کند؟

با این حال شنیده‌ها از اردوی پرسپولیس در شهر دوشنبه تاجیکستان حکایت از آن دارد که به احتمال فراوان پرسپولیس با ترکیب حامد لک ، حسینی و فرجی، سیامک نعمتی ، وحید امیری ، سرلک،رضا اسدی ، احسان پهلوان ، ترابی، مهدی عبدی  و عیسی آل کثیر به میدان خواهد رفت

۹۰۰ روز بازی خارج از خانه

یحیی گل محمدی،سرمربی پرسپولیس در مورد شرایط تیمش گفت: بیش از دو سال است که پرسپولیس به عنوان تیم میزبان در لیگ قهرمانان آسیا بازی نکرده است و نزدیک ۹۰۰ روز است که به خاطر بحث تحریم‌ها و هم بحث ویروس کرونا بدون بازی خانگی در این رقابت‌ها حاضر بودیم. این شرایط را برای هر تیمی سخت می‌کند.‌ پرسپولیس پر هوادارترین باشگاه آسیا است و قطعاً نبود این هواداران بیشترین آسیب را به تیم ما خواهد زد. ما پرسپولیس هستیم و همیشه برای بردن و کسب افتخار جنگیده‌ایم و همان هوادارانی که در استادیوم نیستند، برای آن‌ها مبارزه می‌کنیم و می‌جنگیم. بازیکنان هم در چند سال گذشته نشان دادند چقدر تفکرات بزرگ و ذهنیت برنده دارند. ما تیم استقلال تاجیکستان را از فیلم‌هایی که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بازی کردند، شناخت داریم و متأسفانه بازی‌های اخیرشان از تلویزیون پخش نمی‌شد و نمی‌دانم درباره آن چه بگویم. با این حال استقلال تیم خوبی است و خوب دفاع می‌کند و قطعاً بازی راحتی برای ما نیست.

سیدجلال،کاپیتان سرخ‌ها هم در کنفرانس خبری در پاسخ به این سؤال که به عنوان بازیکن ۳۹ ساله چه حسی از بازی مقابل جوان‌ها دارد، عنوان کرد: فوتبال بازی کردن همیشه سخت است. ما در تیمی بزرگ و پرافتخار می‌کنیم که مسئولیت بازی در آن سخت است. ما تنها کاری که بردیم این است که خوب تمرین کنیم و خوب بازی کنیم. بازی هم برای هر دو تیم بازی سختی است.

با چمن مصنوعی کار برای همه بازیکنان سخت خواهد است.

برچسب‌ها