۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
کد خبر: 769029

همزمان با شکست استقلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و افزایش تنش میان هواداران باشگاه بابت عملکرد تیم مدیریتی فعلی این مجموعه منابع خبری در وزارت ورزش و جوانان از تغییرات گسترده حمید سجادی در هرم مدیریتی این باشگاه سرشناس فوتبال ایران خبر می‌دهند.

نسخه وزیر برای درمان استقلال

از فعل‌وانفعالات صورت‌گرفته و مذاکرات پنهانی کاملاً پیداست وزیر بنا دارد به واسطه واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی از چند چهره اقتصادی و چند چهره شناخته‌شده حوزه ورزش برای مدیریت این باشگاه استفاده کند. گفته می‌شود دو عضو اقتصادی که در زمره چهره‌های متمول علاقه‌مند به باشگاه استقلال شناخته می‌شوند به‌زودی به‌عنوان اعضای هیئت‌مدیره معرفی خواهند شد. از این دو یکی در حوزه لبنیات و دیگری در حوزه انبوه‌سازی مشغول به فعالیت هستند،برخی رسانه‌های خبری مدعی شدند پایدار و نامداری درصورتی‌که مراجع ذی‌ربط استعلام هویتی آن‌ها را تأیید کنند مشکلی برای ورود به جمع هیئت‌مدیره استقلال نخواهند داشت . از طرف دیگر گفته می‌شود سه چهره سرشناس ورزشی که در حوزه اقتصادی سیاسی و اجتماعی دارای مسئولیت‌های مختلف بودند نیز قرار است به‌عنوان دیگر اعضای هیئت‌مدیره معرفی شوند.

نکته قابل تأمل دراین‌بین اینجاست که هیچ‌یک از مدیران سابق باشگاه استقلال در این سازوکار حضور ندارند، درحالی‌که مدیران عامل سابق استقلال در هفته‌های گذشته به‌شدت با فعالیت‌های رسانه‌ای و لابی‌های پشت‌پرده به‌دنبال راهیابی به هسته مدیریتی جدید باشگاه بودند.

وزیر ورزش و جوانان به نزدیکان خود در محفلی خصوصی اعلام کرده‌ به‌هیچ‌عنوان کسی از نفرات فعلی مدنظر وی نیست.

یکی دیگر از مسائل مهم و بحث‌برانگیز سکوت ناگهانی رسانه‌های خبری در خصوص مصطفی آجورلو در ترکیب مدیریتی باشگاه استقلال است، با وجود اینکه سجادی جمعه گذشته احتمال حضور آجورلو در باشگاه استقلال و عضویت وی در مجموعه مدیریتی این مجموعه را رد کرد، اما برخی منابع خبری در وزارت ورزش و جوانان مدعی شدند وزیر ورزش و جوانان با یک حرکت نامحسوس قصد داشت فضا را در آستانه بازی استقلال و الهلال عربستان صعودی قدری آرام کند تا حاشیه‌ای بابت این انتخاب به وجود نیاید اما حالا که سرنوشت استقلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا روشن شده‌، دلیلی برای پنهان کردن موضوع حضور احتمالی آجورلو وجود ندارد و بعید نیست دوباره نام وی به‌عنوان یکی از گزینه‌های جدی مدیریت در استقلال مطرح شود.بسیاری معتقدند با آمدن آجورلو جایگزینی نکونام به جای مجیدی بیش از پیش محتمل می‌شود. این در حالی است که حالا مجیدی با صفی از پیشکسوتان منتقد و عصبانی هم پس از شکست مقابل الهلال روبه‌رو است.

برچسب‌ها