قیمت انواع ارزهای شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازارهای تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

نوسان ارزهای دیجیتالی؛ ورود بیت کوین به مرز ۴۷ هزار دلار

به گزارش قدس آنلاین، پس از سقوط ناگهانی هفته گذشته، بیت کوین تبدیل به یک آزمایش بالقوه کلیدی شده است. عملکرد قیمت بیت کوین همچنین یک شمع "چرخش بالا" ایجاد کرده است، الگویی که نشان دهنده عدم قطعیت است، بنابراین پیگیری اقدامات قیمت کلیدی است تا ببینیم حمایت کنندگان از این رمز ارز می توانند از آن با موفقیت عبور کنند یا شکست خواهند خورد.

از طرفی هم نایب باکله، رئیس السالوادور می‌گوید که این کشور با اتخاذ بیت کوین، سالانه ۴۰۰ میلیون دلار در هزینه‌های حواله خود پس انداز می‌کند.

گفتنی است، بیت‌ کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۸۴.۶ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۰.۰۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۳۹۸.۹ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۸.۰۷ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

کاردانو

کاردانو با نماد اختصاری ADA یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۶.۱۵ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۴۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها