دبیر کارگروه اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد بستری‌شدگان ناشی از کرونا در بیمارستانهای استان خراسان رضوی به زیر ۳۷۰ نفر در روز کاهش یافت.

تعداد بستری شدگان روزانه کرونا در خراسان رضوی به ۳۷۰ نفر کاهش یافت

به گزارش قدس آنلاین، دکتر حمید رضا رحیمی  افزود: این در حالی است که در پنجمین اوجگیری کرونا تعداد بستری‌شدگان روزانه در خراسان رضوی تا ۹۰۰ نفر بیمار کرونایی در روز رسیده بود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۲ هزار بیمار کرونایی در بیمارستانهای استان خراسان رضوی بستری هستند که هزار و ۴۸۰ نفر از این تعداد مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که علاوه بر کلانشهر مشهد، ۱۵ شهرستان دیگر استان را زیر پوشش خود دارد.

دبیر کارگروه اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد تعداد بیماران بدحال بستری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانهای خراسان رضوی را ۴۸۰ نفر عنوان کرد و افزود: ۳۹۳ نفر از این تعداد در بیمارستانهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.

رحیمی افزود: خوشبختانه آمار مبتلایان، بستری‌شدگان و فوتی‌های ناشی از کرونا در استان خراسان رضوی در حال کاهش است اما این وضعیت شکننده و ناپایدار است و ضرورت دارد که مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها