پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به برد یک بر صفر این تیم مقابل استقلال تاجیکستان گفت: بازی سختی برای پرسپولیس بود اما مهم تر از بازی زیبا رسیدن به مرحله بعد بود.

پیروزی پرسپولیس مهمتر از بازی زیبا بود/ برای تصور قهرمانی زود است

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی فنونی زاده درباره برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: باید شرایط دو تیم را در نظر گرفت و سپس درباره جزئیات نتیجه صحبت کرد. پرسپولیس به دلیل دوری از رقابت‌های داخلی و همچنین بازی در چمن مصنوعی و جو ورزشگاه حریف، شرایط سختی را تجربه کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره این نتیجه افزود: با چنین شرایطی کسب پیروزی مهم‌تر از هر اتفاق دیگری بود. هیچ هواداری بدش نمی‌آید تیمش با قدرت و زدن چند گل به مرحله بعد صعود کند اما من فکر می‌کنم پرسپولیس هوشمندانه و با مدیریت در اکثر دقایق بازی به برد رسید.

وی درباره عملکرد شاگردان یحیی گل محمدی تصریح کرد: به هر حال چند بازیکن تازه وارد به تیم آمده‌اند. رضا اسدی در میانه میدان برای اینکه چشم بسته هم تیمی‌هایش را پیدا کند نیاز به زمان دارد. او اگر بتواند هرچه زودتر خودش را با بازی در پیراهن پرسپولیس تنظیم کند تأثیر زیادی هم در بازی تیم خواهد داشت. فکر می‌کنم خط دفاعی هم با وجود اینکه مدت‌ها کنار هم بوده‌اند اما فشار زیادی را در بازی با استقلال تاجیکستان تجربه کردند اما موفق بودند.

پیروزی پرسپولیس مهمتر از بازی زیبا بود/ برای تصور قهرمانی زود است

فنونی زاده درباره حذف دو تیم استقلال و تراکتور از لیگ قهرمانان ۲۰۲ آسیا تاکید کرد: من خودم به عنوان یک ایرانی واقعاً دوست داشتم نماینده‌های بیشتری در مرحله بعدی بازی‌ها داشته باشیم. پرسپولیس سال‌هاست به تنهایی به مراحل بالاتر صعود می‌کند. امیدوارم برخی مشکلات مشخص و واضح که در نمایندگان باشگاهی ایران در آسیا وجود دارد برطرف شود تا فوتبال باشگاهی ایران جایگاه مناسبی پیدا کند.

وی درباره احتمال قهرمانی پرسپولیس در این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: خیلی زود است بازیکنان تیم را با جام قهرمانی تصور کنیم. آنچه باعث شد پرسپولیس در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ به فینال برسد نگاه گام به گام آنها بود. این روند می‌تواند به پرسپولیس کمک ویژه کند تا بتواند در فینال حاضر شود.

فنونی زاده درباره برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در کشور عربستان تاکید کرد: اینکه میزبان نیستیم اتفاق خوبی نیست. به هر حال بازیکنان در تهران راحت تر بازی می‌کنند و حالا باید خودشان را آماده آب و هوای عربستان کنند و مراقب هر حاشیه‌ای در آنجا باشند.

منبع: مهر

برچسب‌ها