۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
کد خبر: 769110

سرمربی منچستریونایتد در خصوص تعویض رونالدو و برونو فرناندز توضیحاتی ارائه داد.

چرا سولسشر رونالدو را تعویض کرد؟

به گزارش قدس آنلاین، شب گذشته منچستریونایتد در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا مقابل یانگ بویز سوئیس با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا شروعی ناامیدکننده در این رقابت داشته باشد. البته پیش از پایان نیمه اول این مسابقه منچستریونایتد با اخراج بازیکن خود یعنی «ارون وان بیساکا» مواجه شد و ۴۵ دقیقه ۱۰ نفره بازی کرد.

در دقیقه ۷۲ ، سرمربی منچستریونایتد تصمیم گرفت که هم رونالدو و هم برونو فرناندز را از بازی بیرون بیاورد. اتفاقی که مورد پسند رونالدو واقع نشد و بسیاری عنوان کردند که این بازیکن دوست داشت در زمین بماند.

سولسشر در خصوص این تعویض گفت: ۷۰ دقیقه از بازی گذشته بود و انرژی کم شده بود. آنها هم در بازی شنبه و هم این بازی در ترکیب بودند و برای همین من سعی کردم با آوردن ماتیچ، تجربه خوبی به تیم اضافه کنم و با آوردن لینگارد به تیم سرعت بدهم.

سرمربی منچستریونایتد در خصوص گلزنی دوباره کریستیانو گفت: شما سورپرایز نشدید چون میدانید او یک بازیکن منحصربفرد است. ما به او نیاز داریم و برای همین سعی کردم او را حفظ کنم و به همین دلیل کریس را بیرون آوردم.

در دیگر بازی گروهِ منچستریونایتد، شب گذشته آتالانتا و ویارئال به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند. در این گروه یانگ بویز با ۳ امتیاز صدرنشین است و منچستریونایتد در قعر جدول قرار دارد.

برچسب‌ها