مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران از کاهش نرخ دلار و افزایش نرخ یورو در معاملات امروز این بازار خبرداد.

کاهش نرخ دلار و افزایش نرخ یورو در بازار متشکل ارزی

به گزارش قدس آنلاین، مهدی گوهررستمی گفت: در روز معاملاتی چهارشنبه، معاملات نماد دلار کار خود را با نرخ ۲۶ هزار و ۴۲۲ تومان آغاز کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۶ هزار و ۳۷۲ تومان رسید که بررسی ارقام معاملاتی روزانه، نرخ میانگین وزنی ۲۶ هزار و ۳۷۱ تومان به ازای هر دلار را نشان می‌دهد.

 

این مقام مسئول و تحلیلگر اقتصادی افزود: در جلسه معاملاتی امروز بازار متشکل ارز ایران، نماد معاملاتی یورو کار خود را با نرخ ۳۱ هزار و ۴۲۵ تومان شروع کرد و در پایان جلسه معاملاتی، نرخ هر یورو به رقم ۳۱ هزار و ۲۲۴ تومان رسید. به این ترتیب اسکناس یورو در معاملات امروز این بازار، نرخ میانگین وزنی ۳۱ هزار و ۳۳۰ تومان را ثبت کرد.

 

گوهررستمی ادامه داد: حجم معاملات اسکناس دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز چهارشنبه (بیست و چهارم شهریورماه) ۹ میلیون و ۴۰ هزار و ۹۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد معاملاتی یورو ۷۲۲ هزار و ۳۰۰ یورو بود.

 

به گفته این کارشناس اقتصادی دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۶ هزار و ۳۰۸ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۶ هزار و ۵۱۶ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین نرخ خود به قیمت ۳۱ هزار و ۱۷۶ تومان و در بالاترین نرخ به قیمت ۳۱ هزار و ۵۸۹ تومان معامله شد.

 

مهدی گوهررستمی در پایان تصریح کرد: بررسی معاملات انجام شده در جلسه معاملاتی چهارشنبه (بیست و چهارم شهریورماه) بیانگر آن است که نرخ میانگین وزنی روزانه دلار ۰/۰۳ درصد کاهش و نرخ میانگین وزنی اسکناس یورو ۰/۵۹ درصد افزایش را نسبت به روز معاملاتی قبل نشان می‌دهد.

منبع: صداوسیما

انتهای پیام/

برچسب‌ها