وزیر بهداشت گفت: نیاز به مراقبت های پیش بیمارستانی برای مقابله با بیماری های نوپدید در آینده، بیش از پیش احساس می شود.

بیماری های نوپدید جان مردم را تهدید می کند

به گزارش قدس آنلاین، بهرام عین اللهی، در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن روز اورژانس، از خدمات ارزنده همکاران اورژانس در سراسر کشور سپاسگزاری کرده و سلامت و سربلندی‌شان را از درگاه ایزد منان خواستار شد.

در پبام وزیر بهداشت آمده است: ۲۶ شهریور به نام اورژانس پیش بیمارستانی نام‌گذاری شده‌، روزی برای قدردانی از آنها که هر روز با جانفشانی به نام آنان در تقویم حافظه مردم ثبت شده است. انسان‌های شریف، مخلص، متخصص و کاربلدی که آمیزه‌ای از علم و ایمان را برای خدمت به هموطنان به‌کار گرفته‌اند تا در حساس‌ترین لحظات، در بحبوحه‌ی میان مرگ و زندگی، تخصصی‌ترین خدمات را در اختیار هم‌میهنان قرار دهند.

با علم به اینکه در آینده بیماری‌های نو پدید همانند کووید ١٩ ممکن است جان مردم را به مخاطره بیاندازد نیاز به سطوح پیشرفته خدمات و مراقبت‌های پیش بیمارستانی و راه‌های مقابله با آن بیش از پیش احساس می‌شود و لازم است برای ارائه خدمت همواره خود را به دانش روز، مهارت‌های فنی و اخلاق حرفه‌ای آراسته و با احساس مسئولیت و رسیدن بر بالین بیماران در سریع‌ترین زمان ممکن به عنوان فرشتگان نجات، حلاوت نجات جان انسان‌ها را با عمق وجودتان احساس نموده و زندگی دوباره را به ارمغان آورید.

طی دوران اپیدمی کرونا با افزایش چند برابری مأموریت‌ها، نقش خدمتگزاران ملت شریف ایران در اورژانس پیش بیمارستانی بیش از پیش نمایان شد و پرسنل شریف اورژانس علاوه بر انجام وظایف قبلی با مشارکت در طرح عمومی واکسیناسیون برگ زرینی از ارائه خدمات را در کارنامه خود ثبت کردند.

اینجانب به نمایندگی مردم بزرگ ایران اسلامی، ضمن تبریک فرا رسیدن روز اورژانس پیش بیمارستانی، از خدمات ارزنده همکاران عزیزم در سراسر کشور سپاسگزاری کرده، سلامت و سربلندی‌شان را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

منبع: مهر

برچسب‌ها