وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در واکنش به ‌یاوه‌گویی‌های سران رژیم صهیونیستی، گفت: دشمنان ملت ایران قطعاً مقابل هرگونه اقدام نابخردانه و جهالت آمیز، پاسخ دندان‌شکنی دریافت خواهند کرد و هزینه سنگینی را متحمل می‌شوند.

 پاسخ دندان‌شکن به هرگونه اقدام نابخردانه خواهیم داد

به گزارش قدس آنلاین، سرتیپ محمد رضا قرایی آشتیانی در جمع مدیران ارشد وزارت دفاع در واکنش به اظهارات سخیف و ‌یاوه‌گویی‌های دشمنان ایران اسلامی به ویژه برخی سران رژیم صهیونیستی، گفت: ‌جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده قدرت دفاعی ملت بزرگ ایران و پیشرفت‌های متکی بر فناوری‌های جدید و نوآورانه علمی، دانشی و بومی، صرفاً برای حفظ امنیت و پاسداری از حدود و ثغور ایران اسلامی و تنها در جهت پاسخ دادن به هرگونه تهدیدات و تجاوز احتمالی تدارک دیده شده است.

وزیر دفاع با بیان اینکه ملت بزرگ و سلحشور ایران با اقتدار نشات گرفته از روحیه ایمانی و سلحشوری خود در تمامی صحنه‌های مواجهه و مقابله با دشمنان حاضر خواهند بود، افزود: مردم بزرگ ایران به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی چون گذشته با هوشمندی، مجاهدت و استقامت پیروزی‌های شکوهمند دیگری‌ را رقم خواهند زد.

سرتیپ آشتیانی با تذکر شدید به دشمنان، بابت اظهارات سخیف‌شان تاکید کرد:‌ ایادی شیطان و رژیم‌های وابسته به قدرت‌های پوشالی از سر استیصال به یاوه‌گویی و اتهام‌زنی روی آورده‌اند.

وی با اشاره به ‌یاوه‌گویی‌های دشمنان ایران اسلامی به ویژه برخی سران رژیم صهیونیستی تصریح کرد: از رژیم جعلی صهیونیستی که همواره شکست‌های بزرگ را از ملت ایران در کارنامه خود مشاهده می‌کند و برابر افکار عموم مردم جهان و آزادی خواهان عالم سرشکسته است و تنها این توان را دارد که بغض و کینه خود را به رخ زنان و کودکان مظلوم و بی‌دفاع بکشاند، جز این انتظار نمی‌رود.

وزیر دفاع با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در راه پیشرفت دفاعی و نظامی خود براساس دکترین دفاعی پیش خواهد رفت، خاطرنشان کرد: دشمنان ملت ایران قطعاً مقابل هرگونه اقدام نابخردانه و جهالت آمیز، پاسخ دندان‌شکنی دریافت خواهند کرد و هزینه سنگینی را متحمل می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها