مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر بانوی کرامت گفت: عموم جاماندگان اربعین می‌توانند در پویش «قدمی برای تو» ثبت‌نام کنند تا خادمان حرم به نیابت از آن‌ها در مسیر اربعین پیاده‌روی کرده و در روز اربعین، زیارت اربعین را از طرف جاماندگان در کنار حرم اباعبدالله(ع) قرائت کنند.

خادمان آستان قم به نیابت از جاماندگان اربعین زیارت می‌خوانند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام محسن آمره در گفت‌وگویی با اشاره به عدم امکان حضور حداکثری زوار ایرانی برای حضور در راهپیمایی زیارت اربعین حسینی به خاطر شرایط کرونایی اظهار کرد: حرم مطهر بانوی کرامت تلاش کرده است تا افرادی که از این زیارت محروم هستند بتوانند در ثواب آن شریک باشند و از طرف آن‌ها زیارت نیابتی انجام شود.

وی با اشاره به اجرای پویش «قدمی برای تو» با محوریت سایت شبکه ملی خانواده فاطمی گفت: در بخش اول این پویش خادم‌های موکب حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در مسیر نجف به کربلا به نام و به نیابت از افرادی که در این پویش نام‌نویسی کرده باشند در پیاده‌روی اربعین قدم برداشته و خدمتگزار زائران خواهند بود.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: افرادی که مایل باشند می‌توانند با ثبت نام در بخش دوم این پویش برای قرائت زیارت اربعین در کربلای معلا نام‌نویسی کنند تا خادمان حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها روز اربعین به نیابت از آنان در بین الحرمین زیارت اربعین را قرائت کنند.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر بانوی کرامت خاطرنشان کرد: این پویش از ۷ صفر آغاز شده و تا روز اربعین ادامه خواهد داشت و به ۷۲ نفر از شرکت کنندگان در این پویش نگین انگشتری از حرم مطهر امام حسین علیه السلام و تربت سیدالشهدا(ع) به قید قرعه اهدا خواهد شد.

آمره افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند با مراجعه به سایت شبکه ملی خانواده فاطمی به نشانی اینترنتی www.fatemi.amfm.ir  در بخش پویش قدمی برای تو که برای رده سنی عمومی در نظر گرفته شده است نام‌نویسی و در یکی از دو بخش پیاده‌روی نیابتی و یا قرائت زیارت اربعین نیابتی اطلاعات خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها