معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور گفت: باتوجه به اینکه درسال ۱۳۹۶ برگ سبز سندخودرو به عنوان سند رسمی مالکیت مطرح شد، عده ای در فضای مجازی علیه موسسه رهگشا اتهامات کذبی را منتشر کردند و منتشرکنندگان طی اقداماتی شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری عوامل انتشار اخبار کذب علیه موسسه رهگشا

به گزارش قدس آنلاین از راهور، سرهنگ عین اله جهانی افزود: در این راستا پرونده قضایی تشکیل و  هدف مجرمانه  وی محرز شد و نامبرده از این اقدام اظهار ندامت و پشیمانی کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه در چند روز اخیر همین متن که در سال ۱۳۹۶ منتشر شده بود در فضای مجازی مجددا جهت دار و هدفمند انتشار یافته است و پلیس راهنمایی و رانندگی ضمن محکوم کردن چنین اتهاماتی مرتبط با موسسه رهگشا(تعویض پلاک خودرو) کذب بودن مطالب را اعلام می دارد.

جهانی تصریح کرد: این گونه جهت گیری های سوء هیچ تاثیری بر اراده خادمان برای ارائه خدمت خوب، ارزان و آسان به مردم عزیز نخواهد گذاشت و افرادی که با نشر اکاذیب و اتهامات واهی و سوءاستفاده از تکنیک های رسانه ای قصد فریب افکار عمومی را دارند بر اساس قانون تحت پیگرد قرار خواهند گرفت.  

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا در پایان گفت: تمام وجوه پرداختی بانکی به حساب خزانه دولت واریز و هیچ نفع شخصی یا سازمانی در این زمینه وجود ندارد.

برچسب‌ها