پنج شناگر ایران، شرکت کننده در رقابت‌های جام جهانی مسافت کوتاه قطر در روز نخست به فینال این مسابقات راه پیدا کردند.

جام جهانی شنا مسافت کوتاه-قطر؛ راهیابی پنج نماینده ایران به فینال

به گزارش قدس آنلاین، درشروع این رقابت ها، ابتدا مهدی انصاری، مهرشاد افقری و متین بالسینی در مرحله مقدماتی ماده ۱۰۰ متر پروانه به آب زدند.

انصاری کاپیتان تیم ملی با ثبت زمان ۵۳ ثانیه و ۷۴ صدم ثانیه در جایگاه نهم ایستاد و جواز حضور در فینال را کسب کرد. افقری هم  با زمان ۵۴ ثانیه و ۵۲ صدم ثانیه و بالسینی ۵۴ثانیه و ۹۱ صدم ثانیه نیز به کار خود پایان دادند.

در ادامه علی سراوند شناگر جوان تیم ملی شنا ایران در مرحله مقدماتی ماده ۱۰۰ متر قورباغه با حریفان خود به رقابت پرداخت. سراوند در ۱۰۰ متر قورباغه در جایگاه نهم قرار گرفت و راهی فینال شد.

همچنین مهدی انصاری، سینا غلامپور، متین بالسینی، میتن سهران و علی جبلی پنج نماینده ایران در مرحله مقدماتی ماده ۵۰ متر آزاد بودند. در این ماده غلامپور با زمان ۲۲ثانیه و ۵۶صدم ثانیه ششم و سهران با ثبت زمان ۲۳ثانیه و یک صدم ثانیه دهم شد و این دو نماینده کشورمان نیز راهی فینال ۵۰ متر آزاد شدند.

در ماده ۴۰۰ متر آزاد به دلیل تعداد کم ورزشکار مرحله مقدماتی برگزار نمی‌شود و متین بالسینی عصر امروز(پنجشنبه) مستقیم در فینال این ماده به آب خواهد زد.

رقابت های فینال روز نخست مسابقات جام جهانی شنا مسافت کوتاه قطر عصر امروز(پنجشنبه) برگزار می‌شود.

مسابقات جام جهانی شنا مسافت کوتاه قطر امروز(پنجشنبه بیست ونهم مهرماه) به میزبانی دوحه آغاز شده و دوم آبان ماه به پایان می رسد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها