۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
کد خبر: 774227

شورای صنفی نمایش زمان اکران ۱۰ فیلم سینمایی را بدون اشاره‌ای به «گشت ۳» تا ابتدای دی‌ماه تعیین و اعلام کرد.

۱۰ فیلم جدید راهی اکران می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی شایسته -دبیر شورای صنفی نمایش - درباره مصوبات جلسه امروز این شورا که در محل اتحادیه تهیه‌کنندگان تشکیل شد به ایسنا گفت: قرار بر این شده است که ۱۰ فیلم سینمایی از ۱۲ آبان‌ماه تا ابتدای دی ماه به نوبت روی پرده روند.

او درباره فیلم «گشت ۳» ساخته سعید سهیلی که پیش‌تر قرار بود از پنجم آبان همراه با فیلم «قهرمان» اکران شود و در روزهای اخیر خبرهایی درباره منع اکران آن منتشر شده بود، اطلاعاتی نداده است. پیگیری‌های ایسنا با این تاکید همراه بوده که تصمیم‌گیری درباره اکران فیلم «گشت ۳» برعهده سازمان سینمایی است.

 به گفته شایسته فیلم‌هایی که قرار است پس از «قهرمان» روی پرده سینماها روند عبارتند از: « تومان» ساخته مرتضی فرشباف از ۱۲ آبان، «آپاچی» آرش معیریان از ۲۶ آبان، «شهر گربه‌ها» سید جواد هاشمی از سوم آذر، «آتابای» نیکی کریمی از سوم آذر، «ملاقات با جادوگر» جمشید بهرامیان از ۱۰ آذر، «جوجه تیغی» مستانه مهاجر از ۱۰ آذر، «بندر بند» منیژه حکمت از ۱۲ آذر، «بی همه چیز» محسن قرایی از ۱۷ آذر، «تی‌تی» آیدا پناهنده از ۲۴ آذر، و «عروسی مردم» مجید توکلی از اول دی ماه.

بنا بر این اعلام مشخص است که بسیاری از فیلم‌های مانده از دوره‌های اخیر جشنواره فیلم فجر به زودی راهی اکران می‌شودند تا بیش از این در صف طولانی اکران باقی نمانند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها