مدیرعامل شرکت پالایش و پخش گفت: پیش بینی می شود سوخت‌گیری با کارت سوخت از طریق سامانه در جایگاه‌ها تا ظهر فردا فعال شود و مردم بتوانند با استفاده از سهمیه‌های خود بنزین بزنند.

نصف پمپ بنزین‌های کشور فعال شد/فعال‌سازی سوخت‌گیری با کارت سوخت از فردا

به گزارش قدس آنلاین، جلیل سالاری مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی درباره شرایط عرضه بنزین در کشور بیان کرد: بعد از اتفاقاتی که ظهر امروز افتاد ما مجبور شدیم مجاری عرضه بنزین را از حالت سامانه خارج کرده و به صورت دستی کار عرضه بنزین را انجام دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تمامی نیروهای شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی باید در جایگاه‌های سوخت سراسر کشور حاضر می شدند و با آموزشی که به آنها داده شده است، روند عرضه سوخت را از حالت سامانه‌ای خارج کنند، به مدار آوردن جایگاه‌ها به صورت تک به تک کمی طول کشید.

سالاری گفت: تا الان ۵۰ درصد جایگاه‌های سوخت کشور به صورت آفلاین وارد مدار شده‌اند و کار عرضه بنزین به خودروها سرعت گرفته است. 

مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: در کنار سوخت‌رسانی آفلاین، ما برای عرضه بنزین به صورت سامانه‌ای نیز در حال پیگیری هستیم و برای یک جایگاه به صورت آزمایشی اتصال به مرکز کنترل مورد امتحان قرار گرفت که با موفقیت همراه بود.

وی تاکید کرد: با انجام موفقیت‌آمیز این اقدام، ما مجموعا توانستیم ۶ جایگاه را به صورت سامانه‌ای مهیای عرضه بنزین کنیم.

سالاری گفت: نمی‌توانم قول بدهم که تمامی جایگاه‌های سوخت تا امشب به صورت آفلاین وارد مدار می‌شوند زیرا همکاران بنده باید به تمامی نقاط کشور حتی جایگاه‌های بین راه‌ها مراجعه کرده و اصلاحات لازم را انجام دهند.

مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: درست است که وارد مدار کردن جایگاه‌ها به صورت آفلاین حدود ۵ دقیقه بیشتر زمان نمی‌برد اما مسیری که باید همکاران ما از یک جایگاه به جایگاه دیگر مراجعه کنند سرعت را از ما می‌گیرد.

وی گفت: با تلاش نیروهای شرکت ملی پالایش و پخش احتمال می‌دهم سوخت‌گیری با کارت سوخت از طریق سامانه در جایگاه‌ها تا فردا ظهر فعال شود و مردم بتوانند با استفاده از سهمیه‌های خود بنزین بزنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها