۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲
کد خبر: 774472

سید حسین حسینی در بازی با ذوب آهن به دنبال اینکه یک موقعیت طلایی را در دقایق آغازین از ذوبی‌ها گرفت، مصدوم شد ومیدان مسابقه را به دلیل مصدمیت ترک کرد.

مصدومیتم از بازی با الهلال است

دروازه‌بان استقلال در گفت‌وگویی اختصاصی با قدس درباره اینکه درآن لحظه چه مشکلی برایش پیش آمد، می‌گوید: «تا آمدیم خودمان را پیدا کنیم، ناگهان دیدیم که ذوبی‌ها دارند حمله می‌کنند. آن‌ها توپ را از سمت چپ دفاع ما ارسال کردند و توپ بین مدافعانمان به خالقی‌فر رسید. این بازیکن هم معطل نکرد و با ضربه سر دروازه‌ ما را نشانه گرفت. من زمان زیادی برای واکنش نداشتم و به محض اینکه مسیر توپ را تشخیص دادم به همان سمت شیرجه رفتم و با کف دست توپ را مهار کردم. درهمان لحظه احساس سوزش شدیدی در کمرم داشتم اما دوباره ایستادم تا به بازی ادامه دهم اما دیدم کمرم شروع به تیر کشیدن کرد».

حسینی درباره باقی ماجرا گفت:« از دکتر خواستم داخل زمین بیاید. آن‌ها هم آمدند و شروع به بررسی کردند اما هرچه از زمان آن شیرجه گذشته احساس درد بیشتری داشتم. همان جا به دکتر تیم گفتم لگنم که در بازی با الهلال آسیب دیده بود دوباره درد می‌کند». حسینی درباره اینکه چرا درباره آن مصدومیت تا کنون حرفی به میان نیاورده، گفت: «ما بعد از بازی با الهلال به شدت ناراحت باخت بودیم و من هم دوست نداشتم با پیش کشیدن مصدومیت کام هواداران را تلخ کنم. برای همین بنا شد که به طور مخفیانه این موضوع بین من و اعضای کادر پزشکی باقی بماند. من با وجود مصدومیتی که داشتم تمریناتم را پی گرفتم و در بازی‌های تدارکاتی هم حضور داشتم و در نهایت در بازی اول لیگ هم بازی کردم که خدا را شکر کلین شیت کردم. دربازی دوم اما شانس یار  من نبود. اما خوشحالم که توانستم یک موقعیت صد درصد را از حریف بگیرم چون اگر در آن صحنه گل می‌خوردیم کارمان بیخ پیدا می‌کرد و لحظات دشواری پیش روی ما قرار می‌گرفت».

 از حسینی درباره اینکه چه زمانی آماده بازی می‌شود، سوال کردیم که او این پاسخ را داد:« با پزشک مشورت کردم که گفتند باید دو جلسه فیزیوتراپی کنم. بعد از دو جلسه فیزیوتراپی عکس می‌گیرم واگر مشکل حادی نبود مقابل تراکتور بازی می‌کنم. دوست دارم به این بازی برسم چون بازی کردن برایم خیلی مهم است. درهمین بازی با ذوب آهن هم تلاش کردم به بازی ادامه بدهم اما این مصدومیت اجازه نداد. برایم دعا کنید».

برچسب‌ها