انتخاب دروازه‌بان پرسپولیس برای بازی با صنعت نفت آبادان همچنان مبهم است.

چه کسی دروازه‌بان ثابت پرسپولیس خواهد بود؟

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی چهارشنبه هفته جاری مقابل صنعت نفت آبادان در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به میدان می‌رود که یحیی گل محمدی تا کنون از دو دروازه‌بان خود در این رقابت‌ها استفاده کرده است.

حامد لک در سه دیدار ابتدایی این تیم مقابل فولاد خوزستان، نساجی مازندران و آلومینیوم اراک در دروازه این تیم قرار گرفت که حاصل آن دو برد و یک شکست بود. دروازه لک در هر سه بازی باز شد و این دروازه‌بان از کلین شیت بازماند.

یحیی گل محمدی که از عملکرد این دروازه‌بان در جریان باخت سه بر صفر مقابل الهلال عربستان نیز ناراضی بود تصمیم گرفت بوژیدار رادوشوویچ را به عنوان دروازه‌بان جانشین در چارچوب دروازه پرسپولیس قرار دهد.

رادو مقابل گل گهر سیرجان و مس رفسنجان به میدان رفت اما او هم نتوانست کلین شیت داشته باشد تا پرسپولیس با تساوی‌های مشابه یک - یک تنها دو امتیاز از این دیدارها کسب کند.

پرسپولیس که بر خلاف پنج فصل گذشته خود که منجر به قهرمانی‌های متوالی این تیم شده بود در حراست از دروازه خود در پنج بازی ابتدایی فصل جاری نا موفق بوده است تا بحران داشتن گلر «شماره یک» به پرسپولیس برسد.

یحیی در حالی برای بازی با نفت آبادان با ابهام در انتخاب دروازه‌بان روبروست که همتای او در استقلال تهران در تصمیمی شوکه کننده سید حسین حسینی و رشید مظاهری را نیمکت نشین و خانه نشین کرد تا علیرضا رضایی در دروازه بایستد.

باید دید سرمربی سرخ پایتخت از فرهاد مجیدی در استقلال تهران برای انتخاب سنگربان خود مقابل نفت آبادان الگو می‌گیرد تا امیرمحمد یوسفی برای اولین بار تجربه ایستادن در دروازه را پیدا کند یا اینکه بار دیگر لک و رادو برای ماندن در چارچوب رقابت خود را دنبال خواهند کرد.

برچسب‌ها