مدیرکل امور دفترشهری و شوراهای اسلامی استان خراسان رضوی از اختصاص ۱۰۸ میلیارد تومان بودجه اختصاصی به ۷۷ شهرداری استان خبر داد.

 اختصاص ۱۰۸ میلیارد تومان بودجه اختصاصی به ۷۷ شهرداری خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، «علیرضا خادم پیر» در جلسه شورای اداری شهرستان خلیل آباد که با حضور امام جمعه ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی فرماندهان نظامی وانتظامی  واعضاء شورای اداری و تامین  برگزار شد، اظهار کرد: بیش از ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بودجه فعالیت های عمرانی به دو شهرداری خلیل‌آباد و کندر اختصاص داده شد که از این مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان مربوط به شهرداری خلیل آباد می‌باشد.

 وی با بیان اینکه ۹ شهر جدید امسال به شهرهای استان خراسان‌رضوی افزوده شد گفت: با افزایش ۹ شهرجدید تعداد شهرهای استان خراسان رضوی به ۹۱ شهر افزایش یافته است.

خادم پیر ازاضافه شدن سه شهر جدید دیگر هم در ماه آینده به شهرهای استان خراسان  رضوی افزوده خواهد شد خبر داد و افزود: در مجموع شهرهای استان خراسان  رضوی  به ۹۴  شهر خواهد رسید.

مدیرکل شهری و شورای اسلامی استان خراسان رضوی با بیان اینکه از ۷۷ شهر قبلی که شهرداران خود را معرفی کرده اند، تاکنون ۵۵ شهردار  در شهرهای مختلف انتخاب و ابلاغ آنان به امضای استاندار خراسان‌رضوی رسیده است و مدارک مابقی معرفی شدگان در دست بررسی نیز در دست بررسی است. تا کنون با عدم احراز صلاحیت ۶ شهردار نیز به فرمانداری ها و شوراهای اسلامی آن مناطق اعلام شده است که فرد جدیدی را معرفی نمایند.

خادم پیر با بیان اینکه شهرداران شهردار شوراها نباشند گفت: شوراها باید بدور از مسایل سیاسی به روند امور مردم رسیدگی کنند.

وی با اعلام اینکه شهرداران و شوراهایی که به مسایل سیاسی ورود کرده اند با مشکل مواجه شده اند، افزود: رسیدگی به زیباسازی شهر، معماری اسلامی از ماموریت های شهرداران است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها