مدیر مالی شرکت گاز خراسان رضوی گفت: در یک سال گذشته گازبهای دو میلیون و ۱۰۰ هزار مشترک خوش مصرف گاز در بخش خانگی و عمومی این استان به مبلغ ۳۳۰ میلیارد ریال مشمول معافیت شده است.

پاداش ۳۳۰ میلیارد ریالی شرکت گاز به مشترکان خوش مصرف در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، عارف نعیمی‌نیا با بیان این که طرح تشویقی مدیریت مصرف گاز طبیعی از دی ماه پارسال اجرایی شده است گفت: گازبها و تمامی هزینه‌های مرتبط با آن شامل مالیات، عوارض ارزش افزوده و عوارض گازرسانی مشترکان کم‌مصرف با الگوی تعیین شده در سکونتگاه‌های دایمی شهری و روستایی و همچنین سکونتگاههای عشایری از ابتدای دی ماه پارسال رایگان است و این پاداشی است برای خانواده‌هایی که در مدیریت مصرف مشارکت می‌کنند.

وی ادامه داد: الگوی مشترکان کم‌مصرف در تمامی شهرهای خراسان رضوی از نیمه فروردین تا نیمه آبان‌ هر سال ۴۵ متر مکعب در ماه و در فصل سرد سال یعنی از نیمه آبان‌ماه تا نیمه فروردین سال به بعد ۲۰۰ متر مکعب در ماه است.

مدیر مالی شرکت گاز خراسان رضوی در مورد جریمه مشترکان پرمصرف هم گفت: مطابق آخرین اعلام شرکت ملی گاز ایران، مشترکانی که مصرف گاز آنها بالاتر از سقف پلکان باشد و در جدول تعرفه وارد پله چهارم و بعد از آن شوند هم مشمول جریمه خواهند شد.
نعیمی نیا افزود: شهروندان می‌توانند با استفاده از سامانه تلفنی ۱۵۹۴ علاوه بر اطلاع از صورتحساب گاز مصرفی خود، نسبت به پرداخت آنی آن نیز اقدام کنند و مزیت این سیستم نسبت به سایر سامانه‌های پرداخت آنی، کسر فوری بدهی و امکان وصل مجدد جریان گاز بدون نیاز به پیگیری بعدی توسط شهروندان است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها