مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام شده کمبود معلم در استان با موفقیت مدیریت شد و اکنون این مشکل بر طرف شده است.

 کمبود معلم خراسان رضوی با موفقیت مدیریت شد

به گزارش قدس آنلاین، قاسمعلی خدابنده افزود: با توجه به آموزش حضوری در تمامی پایه‌های تحصیلی، مدیریت نیروی انسانی و کمبود معلم در استان از ضرورت بیشتری برخوردار شد که با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و همکاری معلمان این مساله تا حدود زیادی برطرف شد.

وی ادامه داد: خراسان رضوی در سال تحصیلی کنونی ۲۳ هزار معلم کمبود داشت که با شیوه‌های مختلف از جمله استفاده از حق‌التدریس نیروهای شاغل، حق‌التدریس نیروهای بازنشسته، استفاده از نیروهای خرید خدمات، حق‌التدریس نیروهای آزاد و سیاست‌های انقباضی در سازماندهی نیروی انسانی و کاهش عوامل اجرایی مدرسه جبران شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: خوشبختانه اکنون این بحران مدیریت و وضعیت فعلی با توجه به حضوری شدن آموزشها و برگزاری کلاسها به میزان قابل قبولی برطرف شده است.

خدابنده افزود: هم اکنون ۶ هزار نیروی خرید خدمات آموزشی در آموزش و پرورش خراسان رضوی مشغول خدمتند و در سالیان گذشته هم پنج هزار و ۵۷۴ نفر از این نیروها با آموزش و پرورش استان همکاری داشتند که امسال ۴۲۶ نفر نیروی جدید به این شمار افزوده می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها