مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی از جمع‌آوری ۳۰۰ میلیارد تومان کمک خیران سراسر کشور توسط خادمیاران و هزینه کرد آن در راه کمک به نیازمندان خبر داد.

جمع‌آوری ۳۰۰ میلیارد تومان کمک مردمی برای حمایت از نیازمندان

به گزارش قدس آنلاین، محمدحسین استاد آقا در مراسم تکریم و معارفه دبیر کانون‌های خدمت آستان قدس رضوی در استان تهران تصریح کرد: در سال جاری با تلاش ۱۱۵ هزار خادمیار و به همت خیران و نیک اندیشان در سراسر کشور، با وجود شرایط سخت اقتصادی و محدودیت‌های مالی، حدود ۳۰۰ میلیارد تومان کمک مالی برای نیازمندان جمع‌آوری شده است.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی، باور مردم به حضرت رضا(ع) و اعتماد آن‌ها به خادمان حضرت در آستان قدس رضوی را دو عامل اطمینان‌بخش برای مشارکت در کارهای خیر برشمرد و گفت: مردم ما کمک‌های خود را بر اساس محبت به حضرت رضا(ع) و به هر میزانی که در توان دارند، تقدیم می‌کنند و ما نیز تلاش می‌کنیم واسطه خیر باشیم و کمک‌های آن‌ها را به دست نیازمندان واقعی برسانیم.

استادآقا به نقش خادمیاران در افزایش مشارکت‌های مردمی هم اشاره و اظهار کرد: با خوش‌رویی و اخلاص در عمل، می‌توان نظر حضرت را در گره‌گشایی مشکلات جلب کرد و این امور، خیر و برکت بسیاری به‌همراه دارد.

وی رفع مشکلات معیشتی و همچنین توجه به اشتغال جوانان را از جمله اولویت‌های کشور برشمرد و افزود: ما خادمان حضرت رضا(ع) در آستان قدس رضوی نیز باید رفع مشکلات معیشتی، درمانی و تحصیلی را در اولویت‌ فعالیت‌های خود قرار دهیم و در کنار آن، برای ارتقاء سطح معرفتی جامعه تلاش کنیم.

استادآقا افزود: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته توسط مدیر مرکز امور خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی، استان تهران رتبه اول کشور را در عملکرد سال ۱۳۹۹ کانون‌های زیرمجموعه بنیاد کرامت رضوی به دست آورد و این استان می‌تواند در بسیاری از حوزه‌های خدمت، الگویی برای سایر استان‌ها باشد.

شایان ذکر است در این مراسم علیرضا جانه به عنوان دبیر جدید کانون‌های خدمت استان تهران معرفی و از زحمات پرویز سروری تقدیر شد.

انتهای پیام

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها